Televízia JOJ bola v stredu 17.12. lídrom trhu pre mužov v prime time. Panelák aj všetky večerné spravodajské relácie na JOJke mali v stredu viac divákov ako predposledný diel konkurenčnej reality show.

TV JOJ v stredu 17. decembra zaznamenala svoj najlepší stredajší trhový podiel v prime time v rámci jesennej sezóny 2014, konkrétne 21,9 %. Zásluhu na tom má nielen denný seriál Panelák, ale aj večerné spravodajské formáty JOJky. Televízia tak bola v stredu trhovým lídrom v hlavnom vysielacom čase pre mužov v obchodne dôležitej cieľovej skupine 12-54. V mužskej cieľovke v prime time dosiahla 21,7 % share a 6,7 % sledovanosť.

Diváci pri výbere z programovej ponuky slovenských televíznych staníc v stredu jednoznačne uprednostnili denný seriál JOJky pred konkurenčnou predposlednou časťou reality show, ktorú v sledovanosti porazili aj všetky spravodajské relácie TV JOJ, vrátane Krimi – tie v stredu dosiahli 6,2 % sledovanosť a 20,6 % podiel na trhu.

Panelák v stredu zároveň zaznamenal svoj druhý najlepší trhový podiel tejto sezóny a tretí najlepší rating od septembra 2014. Vyjadrené presnými číslami – Panelák mal v stredu 21,5 % share a 7,5 % sledovanosť.

Šport televízie JOJ si v stredu zaplo 316-tisíc divákov v CS 12-54, čo znamenalo skvelý 29,6 % podiel na trhu a vynikajúcu 9,7 % sledovanosť. Najlepšie počasie na JOJke tiež dosiahlo výborný výkon – 26,5 % share a 9,0 % rating. Oba formáty boli v stredu rovnako ako Panelák lídrami trhu v čase svojho vysielania.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu