kampaň Petrpark, zdroj: Wiktor Leo Burnett

Po letnej prestávke sa vráti tradičné podujatie pod názvom Raňajky s reklamou. Prednášajúci nám zodpovedajú na otázku prečo marketéri v súčasnosti siahajú po fašistických symboloch, aby predali svoj produkt? Na Slovensku to bola napríklad kampaň Petpark od agentúry Wiktor Leo Burnett a v Čechách to bol napríklad Kefírer.

Prednášať budú Róbert Slovák, partner reklamnej agentúry Respect APP a prezident KRAS-u, Miriam Benčíková-Kušnírová z Rady pre reklamu a sociologička Oľga Gyarfášova.

„Spolu so zadávateľmi sme zodpovední za to, aký vplyv majú extrémistické symboly a narážky v reklame na spoločnosť. Sú chvíle, kedy naozaj končí sranda, “ povedal k téme šéf agentúry Respect APP a KRAS-u Róbert Slovák.

„Myslím si, že masový vrah do reklamy nepatrí. A už vôbec nie do reklamy na šampón, oblečenie alebo psie potreby, “ doplnila prezidentka Rady pre reklamu Miriam Benčíková–Kušnírová.

„Je jasné, že reklama musí robiť so skratkou, ale táto skratka, tento odkaz, nie je len hra. Bolo to reálne zlo a máme ho tu v rôznych iných podobách aj dnes,“ povedala Oľga Gyarfášova.

Podujatie Raňajky s reklamou organizuje KRAS v spolupráci s Radou pre reklamu a uskutoční sa v utorok 27. septembra (a potom zas každý mesiac) v kaviarni Foxford na Obchodnej ulici 26 v Bratislave, štart je o 8:30 hod. ráno. Vstupné ostalo i naďalej symbolické len 5 eur, zahŕňa raňajky, kávu a samozrejme tri prednášky. Viac informácií hľadajte na webe www.ranajkysreklamou.sk

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu