Sociálne média v online banke Zuno, jedinej banke bez kamenných pobočiek v Česku a na Slovensku, majú na starosti Pavel Šafin (27) spoločne s Janou Škumátovou (30), ktorá sa podieľa aj na tvorbe webového obsahu. Obaja sú neoddeliteľnou súčasťou širšieho interného tímu vytvárajúceho ATL a content marketingovej kampane.

Online banka Zuno vznikla na Slovensku v roku 2010, v polovici roka 2011 ju nasledovala Česká republika. Patrí medzi vôbec prvé online banky pôsobiace v regióne strednej a východnej Európy.

Ako jediná na Slovensku a v Česku nedisponuje žiadnymi fyzickými pobočkami, funguje výlučne online. Počas 3 rokov sa zo start-up spoločnosti stala online bankou s viac ako 230 000 klientmi, ponúkajúca široké portfólio produktov – bežný účet s debetnou kartou, sporiaci účet, online pôžičku, refinancovanie, kreditnú kartu alebo kontokorent. Nekonvenčná značka zameraná na jednoduchosť podľa motta Less bank, more life.

Pavel dlhodobo spravuje a plne zodpovedá za profily Zuno na Facebooku (spolu viac než 30 000 fanúšikov), Twitteri, YouTube a SlideShare, ale taktiež za firemný blog, ktorý sa stal ďalším komunikačným kanálom. Okrem toho má na starosti aj vytváranie a koordináciu obsahu, spoločne s agentúrou Ponyhouse – zameranou na content marketing, pre sociálne siete a zákaznícku starostlivosť.

Jeho úlohou je prinášať „neotrepané“ témy a príspevky a komunikovať s fanúšikmi  a užívateľmi na sociálnych sieťach. Stojí za projektom Zuno Superhrdina mesiaca, letnou kampaňou s Dizajn marketom, rozhovormi s kľúčovými opinion lídrami z rôznych odborov (IT, mobilné technológie, finančníctvo atď.) alebo online chatmi s expertmi Zuno.

„Jana aj Pavel sú skutoční experti a profesionáli vo svojom odbore, a to je pre Zuno skvelé, pretože aktivita na sociálnych sieťach je dlhodobo jednou z našich priorít. Obaja zároveň dokážu kreatívne prispievať k reklamným a mediálnym kampaniam banky,“ hovorí šéf marketingu Zuno Bohdan Fedor.

 

Pavel Šafin a Jana Škumátová sú súčasť tímu ZUNO vytvárajúceho ATL a content marketingovej kampane-Pavel Šafin
Pavel Šafin

Pavel Šafin vyštudoval mediálne štúdiá na Fakulte sociálnych vied Univerzity Karlovej v Prahe. Vo voľnom čase piluje jogové cviky a tanečné kroky. Jeho veľkým koníčkom je cestovanie a fotenie.

Pavel Šafin a Jana Škumátová sú súčasť tímu ZUNO vytvárajúceho ATL a content marketingovej kampane-Jana Škumátová
Jana Škumátová

Jana Škumátová pôsobí v oblasti sociálnych médií a PR štvrtý rok. Na Slovensku bola vôbec prvou facebookovou redaktorkou, starala o niekoľko korporátnych profilov klientov. V súťaži FB Rullez 2013 vyhrala s agentúrou  cenu Najlepšia facebooková stránka. Predtým pracovala ako ekonomická redaktorka a dramaturgička diskusných relácií v televízii TA3, neskôr ako ekonomická redaktorka denníka Nový Čas.

Vyštudovala ekonomickú teóriu a žurnalistiku na Národohospodárskej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave. Rada číta motivačnú literatúru, píše, tancuje, behá a už ako trénerka sa venuje pole fitness.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu