len nedávno v októbri 2015 prešiel magazín redizajnom (zdroj foto: News and Media Holding)

Vydavateľstvo News and Media Holding patriace pod investičnú skupinu Penta predalo svoj pánsky lifestylový magazín vydavateľstvu Publishing House skupiny FPD Group. Po lifestylovom ekonomickom magazíne Profit je to už druhý titul, ktorý skupina Penta odpredala.

Od 1. októbra prešiel slovenský pánsky magazín BREAK pod vedením šéfredaktora Petra Nováka a.k.a. Šarkana pod nové vydavateľstvo. Šéfredaktor i jeho tím pokračujú vo svojej práci ďalej pod novým vedením.

„Ideme ďalej s rovnakým redakčným tímom aj koncepciou, ktorú sme nastavili pri minuloročnom celkovom redizajne vtedajšieho BREAK-u. Odchod z vydavateľského domu News and Media Holding patriaceho skupine Penta Investments prinesie magazínu nové výzvy,” povedal šéfredaktor BREAK-u Peter Novák.

break-oktober-2016
titulka posledného vydania BREAK pod vydavateľstvom News and Media Holding (zdroj: Media Central)

„Veľké vydavateľské domy sú ako prístavy pre veľké lode. My ideme cestou luxusnej rýchlolode. Našim čitateľom, ktorým nevydané septembrové číslo chýbalo, chceme pripraviť v blízkej budúcnosti niekoľko pozitívnych prekvapení,“ dodal Peter Novák.

„Do nášho súčasného portfólia sme sa rozhodli zaradiť lifestylový časopis, ktorý má dlhodobú tradíciu nielen u pánskych čitateľov a vidíme v ňom potenciál a možnosti ďalšieho rozvoja,“ povedal spolumajiteľ vydavateľstva PUBLISHING HOUSE Anton Siekel.

Anton Siekel je spoluzakladateľ finančnej skupiny Istrokapitál, odkiaľ neskôr odišiel a podnikal s automobilmi značky Audi vo firme spolu s automobilovým pretekárom Jirkom Malchárekom.

V súčastnosti je majiteľom investičnej skupiny FPD Group, ktorá sa zameriava na hotelierstvo, priemyselnú výrobu, médiá, nehnuteľnosti a finančný segment.

Publishing House na Slovensku vydáva regionálne periodiká, ako Žilinský večerník, Kysucký večerník, Záhorák a po novom i lifestyle BREAK. V Čechách to sú magazíny Autor In, Devítka, Mirage, Olympia a ďalšie.

Podľa združenia ABC SR dosiahol magazín BREAK za posledné sledované obdobie – v júli 2016 predaný náklad 5037 kusov, pri tlačenom náklade 10310 výtlačkov.

Magazín BREAK prešiel v októbri 2015 redizajnom, predtým fungoval na trhu pod názvom Brejk. Čítaj viac.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu