repre foto: spot Pepsi

Značka Pepsi spustila pokračovanie populárneho projektu „slepého testovania“ chutí,
v ktorom spotrebitelia ochutnajú a porovnajú dve najväčšie značky kolových nápojov na svete. Kampaň, ktorej história siaha až do roku 1975 (kedy sa konal po prvý raz v USA), prichádza na Slovensko už po štvrtýkrát.

Aj tento rok si pritom zmerajú sily nielen kalorické, ale aj bezkalorické varianty oboch nápojov. Pepsi preto bude zastúpená ako plechovkou v klasickej modrej farbe, tak aj bezkalorickou Pepsi Max vo farbe čiernej.

Ide o kľúčovú kampaň Pepsi, ktorá odštartovala v júni a trvá až do konca augusta. Ľudia dostanú hravou formou príležitosť vybrať spomedzi dvoch svetovo najpopulárnejších kolových nápojov ten s lepšou chuťou.

Kampaň je podporená na všetkých komunikačných kanáloch, predovšetkým v TV, v online,
na sociálnych sieťach, v PR aj eventmi. V televízii prebieha podpora Súboja chuti lokalizovanými spotmi nasadenými v TV Markíza a TV JOJ.

Tieto spoty sa v rámci celkovej komunikácie kampane objavujú aj v digitálnom prostredí v rámci oficiálneho YouTube kanála Pepsi SK, ale aj na Facebooku a Instagrame.

„S minuloročnými Súbojmi chuti sme zaznamenali veľký úspech, preto sme sa kampaň rozhodli zopakovať. Zakladáme si na férových pravidlách a nestrannosti. Samozrejmosťou je napríklad zaručenie rovnakej teploty pre oba testované nápoje. Jediné, čo rozhoduje, je chuť,“ uviedol Michal Šlechta, manažér značky Pepsi pre SR a ČR.

Každý z účastníkov teda podľa vlastnej chuťovej preferencie rozhodne, ktorý z nápojov mu viac chutí a odpoveď označí v mobilnej aplikácii, ktorú bude mať k dispozícii tím Pepsi.

Verejnosť bude môcť kolové nápoje porovnávať v rámci roadshows s takmer 20 zastávkami naprieč celým Slovenskom. K tradičným zastávkam patria rôzne hudobné akcie, športové podujatia, ale aj iné frekventované lokality.

„Tento rok pokračujeme aj s nasadením menších mobilných testovacích jednotiek, vďaka ktorým sa budú môcť ľudia zapojiť do Súboja chuti napríklad aj v centrách miest, v parkoch či na kúpaliskách,“ doplnil Šlechta.

Vizitka kampane:

Timing: 6 – 8/2019
Mediálne nasadenie: TV, digitál, sociálne médiá, PR, eventy
Digitálna kreatíva: Etnetera Motion
Digitálne médiá: Red Media
BTL: Ritual Communication
ATL: MARK BBDO

Vizuál kampane:

zdroj foto: Botticelli

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu