zdroj: Pepsi

Značka nápoja Pepsi predstavila začiatkom decembra svoju vianočnú kampaň, v ktorej opäť vystupujú modrí elfovia. Samotný claim kampane Pre lepšiu chuť Vianoc odkazuje na poctivú chuť nápoja s pravým cukrom.

15-sekundový televízny spot je od 2. decembra nasadený v TV Markíza a TV JOJ, kde pobeží až do konca roka.

„Myšlienka kampane je jednoduchá – vďaka poctivej chuti Pepsi sú Vianoce veselšie. Chuť je totiž jedným zo zásadných rozhodovacích faktorov spotrebiteľa, ako nám potvrdil aj tohtoročný Súboj chuti, v ktorom dali Slováci opäť prednosť Pepsi,“ povedala Kateřina Komárková, manažérka značky Pepsi pre ČR a SR. Kampaň bude podporená aj instore, a to formou sekundárneho POS a vianočných shrink fólií.

Vizuály POS a vianočných shrink fólií:

zdroj: Pepsico

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu