Značka nápoja Pepsi predstavila začiatkom decembra svoju vianočnú kampaň, v ktorej opäť vystupujú modrí elfovia. Samotný claim kampane Pre lepšiu chuť Vianoc odkazuje na poctivú chuť nápoja s pravým cukrom.
15-sekundový televízny spot je od 2. decembra nasadený v TV Markíza a TV JOJ, kde pobeží až do konca roka.
„Myšlienka kampane je jednoduchá – vďaka poctivej chuti Pepsi sú Vianoce veselšie. Chuť je totiž jedným zo zásadných rozhodovacích faktorov spotrebiteľa, ako nám potvrdil aj tohtoročný Súboj chuti, v ktorom dali Slováci opäť prednosť Pepsi,“ povedala Kateřina Komárková, manažérka značky Pepsi pre ČR a SR. Kampaň bude podporená aj instore, a to formou sekundárneho POS a vianočných shrink fólií.
Vizuály POS a vianočných shrink fólií:

(ts)