záber z televízneho spotu

Kampaň chce poukázať na to, že Pepsi zvíťazila u 58% respondentov v porovnávacom teste organizovanom počas leta. Pepsi v novej kampani komunikuje benefit chuti kolového nápoja osladeného pravým cukrom, nie jeho náhradou.

Kampaň bude realizovaná najmä v BTL, okrem on-line prostredia aj formou vianočného stromčeka v nákupnom centre Eurovea na ktorom budú môcť užívatelia zadávať svoje blahoželania prostredníctvom kampaňovej microsite, korej súčasťou bude i online stream so živými zábermi.

Spoločnosť Pepsi tento rok zmenila receptúru svojho kolového nápoja, keď doň opäť vrátila cukor, namiesto umelej náhrady aspartam, či prírodného sladidla stévia.

Tento krok sa stretol u spotrebiteľov s pozitívnym ohlasom čo sa spoločnosti potvrdilo v slepom porovnávacom teste s konkurenciou. Kampaň u nás pod názvom Súboj chuti realizovala Pepsi v letných mesiacoch na festivaloch, športových podujatiach a na frekventovaných miestach na Slovensku a v Českej republike, kde účastníci podľa vlastnej chuti v slepom teste označili, ktorý nápoj im chutí viac, či Pepsi Cola, alebo konkurenčný nápoj. Čitaj viac.

Pozrite si spot vianočnej kampane:

Vianočná kampaň odstartovala spotom nasadeným v televíziách skupiny JOJ Group. Kampaň bude pokračovať od 1. decembra v nákupnom centre Eurovea, kde bude na vianočnom stromčeku umiestnená veľká LCD obrazovka a blahoželania na nej budú môcť záujemci zobraziť pomocou microsite www.pravachutvianoc.sk. Súčasťou kampane bude i netradičné P.O.S. – plechovky Pepsi budú vo vybraných predajniach symbolicky usporiadané napríklad do tvaru vianočného stromčeka.

titulka-microsite-pravachutvianoc-sk
titulka pravachutvianoc.sk (repre foto 28.11.2016)

„Vianoce sú jednou z mála príležitostí v roku, kedy máme čas na svojich blízkých a užívame si spoločne strávený čas. Najmä počas takýchto výnimočných chvíľ si radi doprajeme kvalitné nápoje, medzi ktoré Pepsi s cukrom určite patrí,“ odvôvodnil čas sputenia novej kampane Michal Šlechta, brand manažér značky Pepsi na SR a ČR.

Vizitka kampane:
Timing: 11/2016 – 01/2017
Mediálne nasadenie: TV, online, event, instore visibility, PR
Reklamná agentúra: Mark/BBDO
Digitálna agentúra: Triad Praha
Produkčná agentúra: Ritual Communication

Vizuál kampane:

pepsi-spustila-vianocnu-kampan-vizual-kampane
Zdroj: Botticelli
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu