Pepsi štartuje kampaň pre všetky generácie. S Michaelom Jacksonom a Britney Spears mieri i na mileniálov

Obľúbený kolový nápoj Pepsi spúšťa od júna svoju letnú kampaň. Hlavným mottom je „Pepsi pre všetky generácie“. Legendárna značka tým pripomína svoju dlhú históriu, popové ikony s ňou spojené i hodnoty pretrvávajúce po generácie.

Na limitovanej edícii plechoviek Pepsi sa predstaví kráľ popu Michael Jackson a speváčka Britney Spears.

Nádych minulosti čaká tiež najmladšie generácie aktiváciami v digitálnom prostredí či unikátnym oblečením v retro štýle.

V neposlednom rade sa prvky kampane premietnu i do tohtoročného pokračovania roadshow, v ktorej bude verejnosť opäť vyberať kolový nápoj s lepšou chuťou.

„Tohtoročnou kampaňou chceme potešiť nielen fanúšikov, ktorí si ikony populárnej hudby dobre pamätajú. Žiť život naplno v každom okamžiku je spoločnou hodnotou všetkých ľudí bez rozdielu veku, preto veríme, že chytí za srdce i tých najmladších,“ uviedol Michal Šlechta, manažér značky Pepsi SR, ktorý dodáva, že kampaň je i pripomenutím výročia dvadsiatich piatich rokov značky na Slovensku a 125 rokov od doby, čo bol nápoj vyvinutý.

Posolstvo kampane sa doslova odtlačilo na limitovanú edíciu plechoviek i PET fliaš so siluetou oboch umelcov. „Českým zákazníkom ponúkame design s Michaelom Jacksonom a Britney Spears, o ktorých je povedomie medzi domácimi spotrebiteľmi najvyššie,“ doplnil Michal Šlechta.

Pepsi v retro balení bude k dispozícii v slovenských obchodoch spolu so štartom kampane od začiatku júna.

Kampaň sa realizuje v ATL i BTL komunikácii. V nadlinke bude kľúčový televízny spot (TV kanály skupiny JOJ), v ktorom vystupujú obe celosvetovo známe osobnosti. Pre mladšie generácie plánuje značka v priebehu leta celý rad aktivít a súťaží v online prostredí na svojom Facebooku a Instagrame.

Súčasťou kampane bude i unikátna retro edícia oblečenia. Pepsi tiež plánuje zapojiť vybraných českých a slovenských influencerov.

Kampaň má svoje miesto i v už treťom ročníku populárneho testovania chutí dvoch svetových značiek kolových nápojov v ČR.

V tohtoročnom Súboji chuti bude PepsiCo opäť zastúpená ako plechovkou Pepsi v klasickej modrej farbe, tak i vo farbe čiernej, ktorá je bez kalórií. Prvkom odkazujúcim na retro kampaň bude možnosť hlasujúcich prihlásiť sa k svojej vekovej generácii.

Vizitka kampane:

Timing: 6/2018 – 8/2018
Mediálne nasadenie: TV, online, event, instore
Reklamná agentúra: Mark BBDO
Digitálna agentúra: Etnetera Motion
Produkčná agentúra: Ritual communication

Vizuál kampane:

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu