PepsiCo uvedie na Slovensku nový koncept produktu Cheetos. Uvedenie sprevádza kampaň

repro foto: Cheetos

Spoločnosť PepsiCo predstaví na slovenskom trhu nový produkt Cheetos Mix-Ups, spadajúceho do kategórie extrudátov. Firma tým reaguje na úspešné zavedenie novinky v zahraničí. Uvedenie produktu na trh sprevádza launch kampaň z dielne reklamnej agentúry MARK BBDO.

Súčasťou reklamného spotu je unikátny maskot značky- gepard Chester. Ten zosobňuje hlavnú ideu značky Cheetos – spoločník pri zábavných chvíľach s rodinou a priateľmi. Gepard Chester sa predstavil vo vôbec prvej TV kampani značky slovenským spotrebiteľom už pred rokom.

V rámci sociálnych sietí je značka aktívna najmä na svojom lokálnom facebookovom profile a Instagrame. Špeciálna aktivácia sa v súvislosti s uvedením novej variácie produktu Cheetos uskutoční i v mieste predaja, ktorej súčasťou budú súťaže vo vybraných reťazcoch.

„Po nadmerne úspešnom prijatí novinky Cheetos Mix-ups v zahraničí, uvádzame túto novinku aj na slovenský trh. Reagujeme tým na chovanie spotrebiteľa, ktorý podľa našich prieskumov hľadá v kategórii extrudátov nové produkty a rôznorodosť. Veríme, že Cheetos Mix-ups napomôže k vybudovaniu pozície Cheetos ako významného hráča na trhu extrudovaných slaných pochutín,“ uviedla Hana Plešmídová, brand manažérka kategórie snackov spoločnosti PepsiCo.

Pozrite si nový TV spot:

Cheetos Mix – Ups sú v slovenských obchodoch ponúkané v dvoch variantoch – Street food a Mega fun. Každý obsahuje chrumky troch rôznych tvarov a troch rôznych príchutí.

Variant Street food (70g) ponúka v jednom balení príchute hamburger, pizza a hot-dog. Verzia Mega fun (70g) obsahuje chrumky príchute paprika, zelená cibuľka, syr&kečup. Oba varianty sú vyrobené z kukurice a nie sú vyprážané.

(ts, red)