Od januára 2016 vedie Peter Holík oddelenie marketingu a rozvoja digitálnych služieb v Slovenskej sporiteľni. Zodpovedá za riadenie marketingových aktivít banky, digitálne bankovníctvo a komunikáciu banky na sociálnych sieťach. Oddelenie, ktoré vedie je súčasťou odboru digitálneho bankovníctva a marketingu, ktoré povedie aj naďalej Juraj Barta. Peter Holík nahradil Romana Matulíka. 

„Viesť marketing najväčšej banky na Slovensku s tak vysokými ambíciami je určite veľká zodpovednosť. Som však rád, že v tejto výzve môžem využiť veľkú škálu svojich doterajších skúseností a preto sa na to veľmi teším,“ povedal pre Masmediálne.info Peter Holík, nový vedúci marketingu a rozvoja digitálnych služieb Slovenskej sporitelne.

Peter Holík pôsobí v oblasti reklamy a marketingu už takmer 20 rokov.

„Prácou v reklame som sa naučil najmä rozumieť značkám a zároveň to, že nič nie je nemožné,“ povedal Peter Holík pre Masmediálne.info.

Peter Holik
Peter Holík (zdroj foto: Slovenská sporiteľna)

Od roku 1996 až do roku 2011 pôsobil v reklamnej agentúre Creo/Young&Rubicam a v medzinárodných štruktúrach Young&Rubicam.

V reklamnej agentúre sa staral o takých klientov, ako Slovenská sporiteľňa, Danone, Union, Philip Morris, Accenture, Janssen Cilag, Ericsson, Kraft Jacobs Suchard, Philip Morris, Zlatý Bažant, 3M, Avon Cosmetics, Chemolak Smolenice, Plastika Nitra, či TV Markíza.

Od roku 2012 až do roku 2013 pôsobil ako managing director v spoločnosti Gingers.

Do Slovenskej sporiteľne nastúpil v roku 2014, stal sa vedúcim oddelenia digitálnych služieb a bol zodpovedný za implementáciu digitálnej stratégie, vývoj a tvorbu novej webovej stránky banky.

„Za implementáciu digitálnej stratégie zodpovedám už od môjho nástupu do sporiteľne v máji 2014. Po novom k tomu pribudla najmä reklamná komunikácia a práca so značkou. V digitálnej komunikácii sa budeme zameriavať hlavne na zvyšovanie jej efektivity,“ doplnil pre Masmediálne.info Peter Holík.

Peter Holík je absolvent Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave (1993-1998).

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu