V pondelok 5. septembra odštartovala spoločnosť Slovak Telekom novú kampaň s Petrom Saganom. Tentoraz Peťo v spote na bicykli nie je, ale ostatné vizuály kampane sa už „tradičnému“ pohľadu na majstra sveta predsa len nevyhli. Kampaň bude nasadená v TV, online a v OOH na netradičných – vertikálne otočených billboardoch v Bratislave, Žiline a Košiciach. Kampaň pracuje so sloganom „Pozrite sa na to inak!“ a je z dielne reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi.
Cieľom novej kampane je upútať pozornosť z iného uhla pohľadu a tak predstaviť nový portál www.mojtelekom.sk, ktorý je zameraný na zákaznícku starostlivosť.
Nový web pomôže vybaviť z pohodlia domova služby, ako prehľad o spotrebe, či platbu faktúr, alebo i doplnkové služby.
„Sagana, ako hlavného hrdinu, spot zachytáva počas tréningu v modernom crossfitovom centre, kde sa mu však do cvičenia príliš nechce, pretože sleduje so záujmom novinku na svojom tablete. Spot pracuje s nezvyčajnou formou a efektne sa pohráva s perspektívou obrazu,“ povedal hovorca spoločnosti Slovak Telekom Peter Kimijan.
„Kampaňové vizuály tiež pracujú so zmenenou perspektívou a využívajú nezvyčajné formáty, ako napríklad výškovo umiestnený billboard. Vizuály tiež odzrkadľujú Petrovu povahu, vďaka ktorej sa každý jeho fanúšik pozerá na cyklistiku a šport určite inak,“ dodal Peter Kimijan.

Vizitka kampane:
agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Art Director: Jakub Kuvik, Ivan Zemanovič, Veronika Hoáňová, Eduard Drexler
Réžiu spotu zastrešili známy režisér Roman Valent a produkčná spoločnosť Hitchhiker Films. Kampaň bude nasadená v médiach od 5. septembra do 23. októbra 2016 (TV, online)
ATL media mix:
– TVC (30“) – Markíza, Doma, Dajto / JOJ, Plus, Wau
– Online bannerová kampaň
– Špeciálka – otočené billboardy – 5ks v troch mestách BA, ZA, KE
Social média: FB stránka, youtube kanál
