foto: Yeme

Vo štvrtok 30. marca pribudla nová predajňa Yeme na Búdkovej ceste pri Horskom parku v Bratislave. Koncept potravín Yeme ostane aj v novej predajni zachovaný a bude sa orientovať skôr na ponuku od domácich farmárov, predajňa má ale menšie rozmery ako na Tomášikovej ulici.

Majiteľ Peter Varmuža pre HNonline.sk povedal, že má v pláne expandovať i mimo Bratislavu, teraz sa však sústredia najmä na Bratislavu.

Konkurenciu Varmuža v ostatných reťazcoch typu Billa, Tesco, či Kaufland nevidí, ako povedal pre HN „videli sme na trhu možnosť, tak sme ju pomenovali a vykročili. Náš koncept nebol motivovaný ambíciou byť ich konkurenciu, ale možnosťou ponúknuť iný koncept z pohľadu zákazníka,“ povedal.

„Od začiatku sme vedeli, že v Bratislave otvoríme viac predajní. Dôvodov, prečo padla voľba na Horský park, je viac, tým hlavným je zavedenie a overenie funkčnosti menšieho formátu,“ uviedol šéf spoločnosti Yeme Peter Varmuža pre HNonline.sk a dodal, že pre Yeme je zvykom, že ľudia za ich potravinami cestujú, Horský park a priľahlú oblasť preto považuje za krok k cieľovej skupine.

Nový obchod sa otvára v čase, kedy spoločnosť oslavuje rok od otvorenia svojej prvej predajne na Tomášikovej ulici.

Zdroj: PEKNE & DOBRE

V kampani Yeme komunikuje otvorenie novej predajne a zároveň komunikuje svoje 1. narodeniny.

Kampaň pracuje so sloganmi “Nechceme vyrásť z našich ideálov a snov”, „Plnochutné potraviny už 2-krát v Bratislave“ a „Ďakuyeme – Len vďaka vám oslavujeme 1. narodeniny“.

Kampaň odštartovala 20. marca a je z dielne kreatívneho štúdia PEKNE & DOBRE ilustrátora Martina Bajaníka, ktorý vytvoril nielen značku Yeme, ale i značky Shtoor, alebo Foxford. Čítajte viac o kampani.

 

Pozrite si fotografie z otvorenia novej predajne na Búdkovej:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu