vizualizácia titulky Piešťanský týždeň (zdroj foto: Petit Press, fotokoláž: MediaWatch.Dog)

Od novembra bude regionálny týždenník Piešťanský týždeň, ktorý mapuje dianie v Piešťanoch a okolí, vychádzať pod novým vydavateľstvom. Spoločnosť Petit Press preberá vydávanie týždenníka od doterajšej spoločnosti WINTER média a začlenila ho do siete regionálnych novín MY.

„Petit Press prevezme servis spojený s vydávaním a predajom Piešťanského týždňa, t.j. tlač, distribúciu a zaradí Piešťanský týždeň do siete pre predaj národnej inzercie. Obsah a grafika zostáva zachovaná, t.j. v réžii súčasnej redakcie (pozn.: WINTER média). Zároveň sa Piešťanskému týždňu  otvára možnosť čerpať texty z ostatných týždenníkov MY,“ spresnil formu pevzatia titulu pre MediaWath.Dog nový riaditeľ divízie regionálnych týždenníkov vydavateľstva Petit Press Milan Mokráň.

Piešťanský týždeň je tridsiatym titulom v portfóliu vydavateľstva Petit Press, tvorí súčasť regionálnej siete týždenníkov MY. Už najbližšie novembrové číslo vyjde s upravenou hlavičkou s logom MY a po novom bude tvoriť jeho obsah i nový televízny magazín MY Fotelka, ktorý je každý týždeň súčasťou všetkých týždenníkov siete regionálnych novín MY.

„Sme radi, že nám v sieti regionálnych týždenníkov MY pribudol Piešťanský týždeň a tým sme opäť o krok bližšie k nášmu cieľu vytvoriť najpredávanejší týždenník na Slovensku,“ doplnil Milan Mokráň.

Piešťanský týždeň vychádza už 25 rokov od 30. apríla 1991, kedy vyšiel na vo formáte A3 na štyroch stranách. Vo svojej histórii vychádzal v krátkom období dva razy do týždňa, no neskôr sa vrátil k svojej pôvodnej týždennej periodicite.

V súčasnosti má týždenník 24 plnofarebných strán a pribudol k nim i televízny magazín Fotelka. Šéfredaktorom Piešťanského týždňa je Jozef Vojčiniak a šéfredaktorkou divízie regionálnych týždenníkov MY je Jana Paulovská.

Milan Mokráň je presvedčený, že jedinečný obsah robí týždenník Piešťanský týždeň regionálnym mediálnym lídrom a má ambíciu presadiť sa ako jednotka na trhu aj v predaji.

Sieť regionálnych týždenníkov MY vychádza v náklade 130-tisíc kusov a pokrýva všetky okresy na Slovensku, sieť tvoria aj online stránky jednotlivých titulov.

Pod vydavateľstvo Petit Press patrí aj najnavštevovanejší slovenský spravodajský web SME.sk, ktorý podľa výskumu AIMmonitor v mesiaci október 2016 navštívilo viac ako 2 milióny 285 tisíc unikátnych čitateľov (RU, total).

Do portfólia vydavateľstva patria okrem siete regionálnych týždenníkov MY aj denníky SME, Új Szó a Korzár a týždenníky, ako Vasárnap, TV Svet, The Slovak Spectator, magazín Profit, ale i sieť bezplatných schránkových novín ECHO, mesačníky Lišiak, Doma v záhrade, Magazín zdravia a Natankuj auto.

Petit Press vlastní najmodernejšiu tlačiareň v regióne, inštaláciu Wifag z roku 2010 a pôsobí aj v oblasti distribúcie tlače.

V novembri 2014 došlo k prevzatiu časti vydavateľstva Petit Press finančnou skupinou Penta Investments, ktorá vlastní prostredníctvom spoločnosti NAMAV vo vydavateľstve menšinový 45%-ný podiel.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu