vizuál kampane (autor: PEKNE&DOBRE, zdroj: SME.sk)

Predplatné čitateľom sprístupní celý obsah SME.sk, vrátane ekonomického magazínu INDEX.sme.sk, webov Korzár.sk a Spectator.sk.

Autorom vizuálneho konceptu kampane je Martin Bajaník zo štúdia PEKNE&DOBRE, symbolizuje oslavu výročia, odkaz z online bannerov smeruje na podstránku s predplatným. Kampaň s rovnakou ideou malo vydavateľstvo už v roku 2020.

Martin Bajaník s nadšením tvorí značky a ich príbehy. Reklamného zmýšľania sa, ako sám hovorí, už nikdy nezbaví. Túži po tom, aby sa v tomto kreatívnom svete pracovalo poctivejšie a zodpovednejšie. Má na konte viacero projektov ako Shtoor, Foxford, Obederia alebo Yeme.

„Vo štvrtok 14. januára (pozn.: 1993) vyšiel týždenník Sme na nedeľu a v piatok 15. januára vyšlo prvé vydanie denníka SME na titulnej strane s fotografiou veliteľa generálneho štábu americkej armády Josepha Haeara, ktorý prezentoval zasiahnuté ciele v Iraku po útoku spojeneckej armády. A práve pri tejto príležitosti sme spustili našu predplatiteľskú akciu „28 rokov denníka SME,“ uviedlo vydavateľstvo na svojom blogu.

zdroj: Petit Press
zdroj: Petit Press

 

prvý šéfredaktor Karol Ježík (foto: SME)
vizuál online bannera aktuálnej kampane (repre foto: SME.sk)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu