Vydavateľstvo Petit Press v spolupráci s agentúrou 2muse spustilo prieskum médií v ktorom aktuálne zisťujú postoj čitateľov k platenému obsahu na internetových spravodajských portáloch.
Tím prieskumnej agentúry 2muse prostredníctvom elektronickej pošty oslovuje databázu používateľov systému na spoplatnenie obsahu Piano.
Agentúra 2muse sa špecializuje na marketingový prieskum a prieskum verejnej mienky, bola založená v roku 2009 a je 4. najväčšou prieskumnou agentúrou na slovenskom trhu z pohľadu obratu.
Aktuálne robí prieskum v spolupráci s vydavateľstvom Petit Press, ktorý je zameraný na čitateľov internetových spravodajských portálov.
Snažia sa získať informácie, ktorých analýzou porozumejú, ako čitatelia využívajú spravodajské internetové portály a čo si o nich myslia. Ale asi najviac ich zaujíma, aké názory a postoje majú čitatelia k platenému obsahu na webe.
Cieľom prieskumu by mohla byť snaha o skvalitnenie obsahu médií vydavateľstva Petit Press a teda ešte lepšie priblíženie obsahu jeho čitateľom. Súčasťou správy, ktorú zasiela agentúra 2muse používateľom Piana je link s odkazom pre vyplnenie elektronického dotazníka s množstvom anketových otázok.
Prieskum nie je určený používateľom Piana, ktorí pracujú v odvetví, akými sú marketing, alebo masmédiá a takýmto používateľom je dotazník automaticky zablokovaný.
„Prieskum realizujeme pre interné potreby vydavateľstva, jeho priebeh a výsledky nebudeme publikovať. Vzhľadom na dôvernosť informácií Vám žiaľ nemôžem odpovedať ani na ďalšie otázky, “ povedal pre masmedialne.info Peter Mačinga, člen predstavenstva vydavateľstva Petit Press.
„Prieskum, ktorý realizujeme v spolupráci s Petit Press pokrýva interné potreby klienta a všetky výsledky budú spracované exkluzívne pre Petit Press. Vyjadrenie k ďalším otázkam nemôžeme poskytnúť, keďže sa jedná o citlivé a dôverné informácie. Ďakujeme za porozumenie, “ povedala pre masmedialne.info Tatiana Valachová, projektová manažérka agentúry 2muse.