záber z nového spotu

Po uvedení spotu „SmartHome“ v ktorom agentúra vsadila na nové neopozerané tváre a vtipne uviedla novú službu, v novom spote už Peťo Sagan nechýba. Kampaň pochádza z dielne agentúry MUW Saatchi & Saatchi, výrobu spotu produkčne zastrešila spoločnosť Hitchhiker Films a režisérskej taktovky sa chopil Jan Švejkar.

„V najnovšom spote ide o fiktívne cyklistické preteky, kde Sagana na cieľovej páske prešpurtuje 13-ročná Kristína. Preteky sa odohrávajú na neďalekom kopci v rakúskom Hainburgu. Cieľom príbehu, ktorému cyklista prepožičal svoje meno, je nová propozícia operátora. Telekom totiž prichádza pre všetkých rezidenčných zákazníkov s navýšením objemu dát v mobilnej sieti. Tomu podlieha aj scenár reklamného spotu, kde hlavná hrdinka potrebuje na zdolanie nepríjemného stúpania motiváciu navyše. A tú nájde práve vo svojom mobile, kde si pustí úspechy Petra Sagana – aj vďaka navýšeným dátam pre ešte viac surfovania ako doteraz..,“ povedal Peter Kimijan hovorca pre korporátne záležitosti spoločnosti Slovak Telekom.

Pozrite si spot:

Telekom – Extra porcia dát pre všetkých od Telekomu!

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu