V malebnej Turčianskej doline, pod ochranou mohutných jaseňov, sa rodí kryštálovo čistý prameň, z ktorého k nám prichádzajú obľúbené pramenité vody Zlatá Studňa, medzi ktoré nedávno pribudli tri nové originálne príchute.

Nové príchute, ktorými Zlatá Studňa obohatila svoju ponuku pramenitých vôd, sú naozaj zaujímavé. Napríklad taký lotos určite nie je bežnou príchuťou, no svojich priaznivcov si nájdu aj vody s príchuťou bazy alebo upokojujúcej levandule.

Nový rad ochutených vôd bez bubliniek – Dotyk kvetov neobsahuje žiadne umelé farbivá ani sladidlá, iba delikátnu a osviežujúcu chuť s nízkym obsahom kalórií, čo určite poteší všetkých zástancov zdravšieho životného štýlu.

Nové pramenité vody, ktoré sú primárne určené pre nežné publikum, no určite nimi nepohrdne ani vysmädnuté mužské publikum či deti, dostalo celkom novú vizualitu.

Malá roztopašná víla, z dielne talentovanej ilustrátorky Edit Sliackej, je pohladením pre dušu a spolu s piesňou, ktorú do reklamného spotu naspievala známa speváčka Jana Kirschner, tvoria príjemný audio-vizuálny zážitok a práve reklamný spot bol vyvrcholením celej kampane, ktorá je dielom reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.

„Jana patrí k najéterickejším slovenským speváčkam. V jej tvorbe cítiť nežnú ženskú poetiku a nášho ľudového ducha – presne taká je aj Zlatá studňa. Preto sme sa ju rozhodli osloviť znova. Veríme, že jej idylická skladba pomôže upevniť tone of voice značky, vychádzajúci z čistoty, nevinnosti a roztomilosti,“ vysvetľuje Kristína Grófová, senior brand manager značky Zlatá studňa.

Roztopašná víla sa objavuje na obaloch, na predajných materiáloch a dokonca mala aj vlastnú fotostenu na hudobnom festivale.

Nový rad pramenitej vody z Jaseňova – Dotyk kvetov je v predajniach už od júna, televízna kampaň s roztopašnou vílou a piesňou od Jany Kirschner je spustená od augusta.

vizuál kampane (zdroj: Divino)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu