Nové spoty Pilsner Urquell vám postupne odhalia tajomstvá zachovania pôvodnej chute prvého zlatistého piva na svete, sú to: jemná chuť, zlatá farba, karamelová chuť, jemná horkosť, originálna chuť a nezameniteľná chuť.

Pokračovanie kampane z dielne agentúry MUW Saatchi & Saatchi odhaľujúcej tajomstvo nezmenenej chute piva Pilsner Urquell vám prezradí odkiaľ pochádzajú ingrediencie, z ktorých sa toto slávne pivo vyrába už 173 rokov podľa rovnakej receptúry. Kampaň pripravila agentúra Triad advertising. Vidieť ju môžete na sociálnych sieťach Facebook a Youtube.

„Pre fanúšikov značky Pilsner Urquell sme pripravili šesť spotov, v ktorých sa dozvedia viac o výrobe najslávnejšieho ležiaka na svete a o tom, z akých surovín sa vyrába,“ povedala Veronika Ferancová, marketingová špecialistka značky Pilsner Urquell.

Spoty nakrúcané za účasti sládka Václava Berku predstavia mäkkú plzenskú vodu, ktorá je výnimočne číra a má nízky obsah minerálov.

„Zábery sme nakrúcali v priestoroch plzenského pivovaru a fanúšikovia sa dozvedia aj to, že krásnu zlatú farbu dáva pivu svetlý slad, ktorý si priamo v pivovare sami vyrábame z najvyberanejších odrôd jačmeňa,“ dopĺňa Veronika Ferancová

Spoty priblížia aj metódu porovnávacej výroby piva, kedy časť piva kvasí v otvorených dubových kadiach a dozrieva v dubových sudoch. V jednom zo spotov prezradí sládek Václav Berka to, že jemnú karamelovú chuť a vôňu zaručuje trojité rmutovanie nad otvoreným plameňom a špeciálna odroda chmeľu dodáva pivu horkosť a chmeľovú arómu.

„Toto všetko zaručuje, že pivo Pilsner Urquell chutí aj dnes rovnako ako keď ho v roku 1842 uvaril prvý sládok plzenského pivovaru Josef Groll,“ doplnila k príbehu o výrobe piva Pilsner Urquell Veronika Ferancová.

Všetky videá o tajomstvách piva Pilsner Urquell si môžete pozrieť aj na webe www.pilsner-urquell.sk/tajomstvo/. Zároveň si môžete otestovať vaše vedomosti o pive a získať tak certifikát Znalec piva Pilsner Urquell.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Pilsner Urquell Image Campaign
Klient: Pivovary Topvar a.s., Plzeňský Prazdroj a.s.
Reklamná agentúra: Triad advertising
Creative Director: Jaro Zacko
Art Director: Lukáš Dubay
Strategy Director: Adam Špina
Copywriter: Matouš Fridrich, Pavel Přibyl
Account Director: –
Account Manager: Ondřej Peša
Použité Médiá: Facebook, Youtube
Produkcia: NOMAD films
Režisér: Marek Partyš

Pozrite si všetky videá:

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu