Nová digitálna kampaň značky Pilsner Urquell predstaví v štyroch spotoch čaro pravých Vianoc. Všetky spoty boli nakrútené počas jednej noci, pretože cez deň vo fungujúcej reštaurácii štáb filmovať nemôže.

„Pripravili sme vianočné spoty, ktorých hlavným odkazom je to, že Vianoce sú najmä o tradíciách,“ priblížila kampaň Veronika Ferancová, marketingová špecialistka značky Pilsner Urquell.

Vianočné spoty sú z dielne reklamnej agentúry Triad Advertising, uverejňované sú na internetovej stránke Pilsner a postupne na stránke fanúšikov Pilsner Urquell na sociálnej sieti Facebook, či YouTube.

Kampaň je nasadená zároveň pre Slovensko i Českú republiku. Spoty sa neobjavia v televízii, budú nasadené len v digitálnych médiách.

Prečítajte si krátky rozhovor s Matoušom Fridrichom, Creative Teamleaderom reklamnej agentúry Triad Advertising.

Koho to bol nápad prirovnať napr. penu z piva k snehovej perine (prvý spot – 3. 12.)? A aký motív ste zvolili v ďalších spotoch? Môžete to prezradiť?

Nápad vznikol spontánne po vydefinovaní si samotnej strešnej idei pre videá – na brainstormingu potom prirodzene padlo že biela snehová perina môže poukazovať na bielu penu na pive.- Zaujímavé bolo, že klient kúpil koncept na prvú dobrú – od prvej prezentácii až po finálnu exekúciu sa v koncepte zmenilo len minimum vecí.
– Ostatné videá sú už tiež verejne dostupné a veľmi podarené, môžete si ich pozrieť  TU

Aký mediamix kampaň využíva?

– V dnešnej dobe už je naozaj prežitok rozlišovať digitálnu alebo ATL kampaň. Spoty sú natočené pre špecifické prostredie Facebooku, kde je najťažšie zaujať pozornosť diváka. Neexistuje preto žiadny dôvod, prečo by spoty nefungovali aj v televízii. – Využívame Facebook, Youtube, Stream, bannery na spravodajských portáloch. Ohľadne timingu, každý týždeň do Vianoc zverejňujeme 1 video – celkom máme 4 videá.

Bude mať kampaň viac fáz, budú sa skladať len z nasadených spotov a ich obmeny?

– Kampaň sa skladá zo 4 spotov, ktoré sa postupne na Facebooku promujú. V rámci R&F kampane na Facebooku bežia už všetky 4 videá. Na Pilsner Urquell Facebook stránke ale zverejňujeme každý týždeň 1 video.

Zažili ste nejaké prekvapivé situácie pri tvorení kampane? Pili ste pri brainstormingoch Plzeň?

– Pri brainstormingu sme pivo nepili, ale po skončení sme si museli na jedno zájsť: ) – Zaujímavé je, že všetky spoty sme natočili behom jednej noci, pretože cez deň sme sa do fungujúcej reštaurácie nemohli dostať – V spote vystupuje naozajstný barman – konkrétne Oto Haurythun. Mimochodom jeden z víťazov prestížnej súťaže Master Bartender.

Ako prebiehal kasting na obsadenie protagonistov?

– Pri kastingu máme vždy nastavené určité hranice, do ktorých nám herci musia zapadať. V tomto prípade sme preto jasne vedeli, koho chceme vybrať a napriek jasne definovanej cieľovke – muži okolo 30, sme do videa dosadili aj ženský element, ktorý nie je pravidelnou súčasťou kampaní značky Pilsner Urquell.

A ako by ste opísali kampaň vašimi slovami? Čo bolo jej motívom, a čo cieľom?

– Našim hlavným cieľom bolo nájsť paralely medzi pivom Pilsner Urquell a tradíciami Vianoc. A tieto paralely podať vizuálne príťažlivo a jednoducho pre všetkých ľudí z cieľovej skupiny. Ľudia majú totiž Vianoce spojené s Pilsner Urquell už dlhé desaťročia a touto kampaňou sme im toto spojenie chceli pripomenúť.

Ďakujem za rozhovor.

 

Pozrite si vizitku kampane:

Názov kampane: Pilsner Urquell Christmas Campaign – Tie pravé Vianoce
Klient: Pivovary Topvar a.s., Plzeňský Prazdroj a.s.
Reklamná agentúra: Triad advertising
Creative Director: Jaro Zacko
Art Director: Lukáš Dubay
Strategy Director: Adam Špina

Copywriter: Matouš Fridrich, Ondřej Peša
Account Director: Vanda Šteglová
Account Manager: Matej Paluš
Použité Médiá: Facebook, Youtube
Produkcia: Silencio FX s.r.o.
Režisér: Matúš Mišák

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu