Pilsner Urquell v aktuálnej kampani ukazuje „to najlepšie z nás“

Ikonická značka a najobľúbenejšie české pivo na Slovensku Pilsner Urquell rozširuje svoju komunikačnú platformu.

Nadväzuje na predchádzajúcu komunikáciu značky Triad Advertising postavenú na tradícii a histórii. Obohacuje ju o spoločný úspech Pilsner Urquell a ľudí, ktorí žijú naplnený život. Túto stratégiu reprezentuje nová kampaň „To najlepšie z nás“.

„Záleží nám na tradícii, ktorá sa predáva z generácie na generáciu, a chceme, aby Pilsner Urquell aj v súčasnosti u spotrebiteľov vzbudzoval silné emócie. Preto dávame našej komunikácii súčasný akcent. Vyzdvihli sme príbehy ľudí, ktorí vo svojom odbore niečo dosiahli, ukazujeme ich jedinečnosť a odhodlanie. Odráža to aj náš vlastný príbeh a trvalý záväzok vyrábať pivo v najväčšej kvalite, ktorá je oceňovaná po celom svete,“ hovorí marketingový riaditeľ Plzeňského Prazdroja Slovensko Grant McKenzie.

Ak chce človek niečo dosiahnuť a žiť naplnený život, musí mať svoje ideály, svoj cieľ a veriť, že cesta, po ktorej kráča, dáva zmysel. Také je hlavné posolstvo stratégie a novej kampane Pilsner Urquell.

Česká pivná ikona chce ukázať, že životné naplnenie môže dosiahnuť každý z nás. Plzenský ležiak pritom svojím vlastným príkladom dokazuje, že táto cesta je možná.

Pred viac ako 175 rokmi sa v Plzni rozhodli, že chcú variť to najlepšie pivo a zo svojej cesty dodnes neustúpili. Pilsner Urquell sa stále varí podľa pôvodnej receptúry a z tých najlepších surovín.

Príbehy ľudí, ktorí žijú naplno

Nová kampaň prináša štyri príbehy rôznych ľudí, ktorých spája vášeň a obrovské zapálenie pre to, čo robia. Ich motiváciou nie je vidina uznania alebo zisku, ale zmysluplnosť ich práce.

Či už ide o hasičov, fotografku, vedkyňu alebo trénera hendikepovaných basketbalistiek, všetkých spájajú spoločné ideály a to, že svoju prácu nemôžu robiť inak než naplno. Pilsner Urquell ako značka, ktorá zdieľa rovnaké hodnoty, tak pripíja na všetkých, ktorí dosahujú svoje životné naplnenie.

Príprava rozšírenej stratégie bola dokončená vo februári, kedy Pilsner Urquell vyhlásil tender na svoje kreatívne spracovanie. Na realizáciu vybral agentúru Young & Rubicam Praha.

„Kľúčové pre nás bolo, že Young & Rubicam predstavili dlhodobý komunikační koncept, ktorý presne odzrkadľuje našu stratégiu a kreatívne ambície značky,“ zhrnula Pauline Newman, manažérka integrovanej marketingovej komunikácie Plzeňského Prazdroja Slovensko.

Kampaň pripravil kreatívny tím pod vedením Terezy Svěrákovej, Chief Creative Officer Y&R.

Dielo slovenského režiséra

Nový televízny spot natočil slovenský režisér Milan Balog, ktorý študoval na VŠMU v Bratislave. Za posledné roky si odniesol množstvo ocenení z medzinárodných filmových festivalov v Japonsku, Nemecku či Francúzsku a pracoval tiež na filme vysielanom v národných televíziách Vyšehradskej štvorky.

Úspešne sa tiež venuje reklamnej tvorbe, čo potvrdil aj pri natáčaní novej kampane Pilsner Urquell. Spot sa natáčal tri dni v Českej republike na siedmich lokalitách.

Súčasne s natáčaním spotu prebiehalo fotenie vizuálov pre print a OOH, celá produkcia tak bola veľmi náročná na koordináciu.

Televízna kampaň, ktorá dnes začína, bude nasadená na Slovensku i v Českej republike počas celého júna a júla a bude podporená rozpracovanými príbehmi v digitálnych kanáloch a v OOH. V auguste následne na kampaň nadviažu nové formáty a ďalšie príbehy.

Vizitka novej kampane:

Reklamná agentúra: Young & Rubicam
Réžia: Milan Balog
Kamera: Jan Velický
Strih: Marek Královský
Hudba: Viliam Bereš
Produkcia: Boogie, Michal Cejnar
Chief Creative Officer: Tereza Svěráková
Creative Director: Dora Pružincová
Art Director: Eugen Finkei
Copywriter: Jarek Kratochvíla
Account Director: Jakub Hereš

(ts)