Po digitálnej kampani KILL Kutil prichádza e-shop s ďalšou sériou vizuálov. Kampane e-shopu Hej.sk vznikajú in-house, sú dielom zohranej dvojice, grafika a copywritera.
,,Dnešný spotrebiteľ je každodenne zahrnutý nespočetným množstvom marketingových kampaní. Chceli sme ísť inou cestou a tak sme sa rozhodli jednoducho odlíšiť a uvoľniť tým atmosféru emailovej schránky zákazníka. „Cirkus“ je newsletter, ktorý cieli na zákazníkov, ktorí okrem toho, že vlastnia domácich miláčikov, disponujú aj štipkou zmyslu pre humor,“ povedal o kampani pre MediaWatch.Dog Vladimír Sušil, riaditeľ Hej.sk.
„“Cirkus“ je už druhým výtvorom z tejto série. Prvým bol „KILL Kutil„, kde sme sa zameriavali na cieľovú skupinu domácich kutilov, v spojení s ich každodennými partnerskými problémami. Kampane komunikujeme prostredníctvom newslettrov, ktoré odoberajú všetci naši verní zákazníci a zároveň ju zdieľame na našich sociálnych sieťach,“ doplnil Vladimír Sušil.
Pozrite si vizuály newslettera a FB content:
FB content: