Po minuloročnom úspechu prichádza Kofola ČeskoSlovensko v spolupráci s agentúrou WMC/GREY s druhou vlnou kampane Penožrútov

Penožrúti túžiaci po pene sa vracajú. Milovníci Kofoly ich môžu chytať prostredníctvom rozšírenej reality vo viac ako 16 tisíc gastro prevádzkach na Slovensku a v Česku. Aplikácia Penožrúti 2, ktorá rozprúdi zábavu po načítaní loga z krígľa s čapovanou Kofolou, má množstvo nových vylepšení a noviniek.

„Nenásytní Penožrúti vlani predčili naše vysoké očakávania. Preto sme sa rozhodli ich tento rok vypustiť opäť medzi zákazníkov. Vo viac ako 16 tisíc prevádzkach s čapovanou Kofolou sa tak budú môcť zapojiť do ich chytania,“ vysvetľuje Lucia Tarbajovská, marketingová manažérka Kofoly.

„Primárnym cieľom letnej kampane je doručiť spotrebiteľom unikátny zážitok so značkou Kofola. Náš ikonický krígeľ sa vďaka rozšírenej realite stáva vstupnou bránou do bohatého sveta zábavy,“ doplnila.

Celkom 126 nenásytných postavičiek sa bude tento rok vyskytovať v 21 rôznych svetoch, medzi ktorými nechýba Penologická záhrada či Letná penáreň. Tieto svety fungujú ako odomykateľné herné levely.

Hráči môžu tiež získavať odmeny vo forme špeciálnych „peniažkov“, ktoré potom môžu investovať v penobchode a nakúpiť si najrozličnejší penolovecký arzenál či kúzelné elixíry. Tie potom penolovcom pomáhajú lapať Penožrútov rýchlejšie a efektívnejšie.

„Je radosť podieľať sa na takomto projekte. Vlani sme získali nielen úžasnú spätnú väzbu od tisícok spokojných hráčov, ale aj niekoľko kreatívnych ocenení, vrátane zlatej Effie za najefektívnejší kampaň,“ vysvetľuje Jan Plajner, client service director agentúry WMC/Grey.

„Urobiť pokračovanie niečoho tak úspešného nie je nikdy úplne jednoduché, my ale veríme, že v prípade Penožrútov sa to podarilo,“ doplnil.

Kľúčovým nástrojom pre chytanie Penožrútov je rozšírená realita (augmented reality). Kampaň bude podporená tromi 15 sekundovými TV spotmi, doplnkovými príbehmi v online, ale aj POS materiálmi umiestnenými na trhu.

V rámci kampane bude tiež prebiehať množstvo súťaží o lístky na hudobné festivaly. Tohtoročnou čerešničkou na torte je aj chytanie Penožrútov „v teréne“, a to v areáli niekoľkých českých a slovenských zoologických záhrad.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu