BMW predstaví vo finále amerického futbalu Super Bowl v šesťdesiatsekundovom spote – svoje prvé čisto elektrické BMW i3 (pozn.: predchádzajúca verzia i3 zahrňuje elektromotor v kombinácii so spaľovacím motorom). BMW sa do veľkých zápasov vracia po štvorročnej prestávke s reklamou v prvej štvrtine hry, v nedeľu 1. februára 2015.

„Keďže Super Bowl budú v televízii sledovať traja zo štyroch Američanov, s radosťou využijeme túto platformu, aby sme divákom priblížili význam elektrickej mobility,“ povedala Trudy Hardy z BMW v Severnej Amerike. „BMW i3 je jeden z tých veľkých nápadov, na ktoré si treba trochu zmeniť návyky. A kreatívna myšlienka, na ktorej je postavený náš reklamný spot, sa pohrá s touto analógiou.“

BMW i je v rámci BMW značka, pre ktorú je charakteristická predvídavosť a udržateľnosť, a je určená na riešenie množstva problémov s mobilitou v najhustejšie obývaných mestách. BMW i3 je prvé vozidlo BMW i, ktoré je celé skonštruované hlavne z uhlíkových vlákien.

Športová udalosť roka, finále v americkom futbale Super Bowl, patrí historicky k najsledovanejším programom americkej televízie. Vlani program sledovalo vyše 110 miliónov divákov.

BMW Group je vďaka značkám BMW, MINI a Rolls-Royce najväčším výrobcom prémiových automobilov a motocyklov na svete. Okrem toho ponúka aj produkty značkového financovania a služby osobnej mobility. Medzinárodný koncern prevádzkuje 30 výrobných a montážnych podnikov v 14 krajinách a predajnú sieť so zastúpeniami vo viac ako 140 krajinách.

BMW Group zaznamenal v roku 2014 celosvetový predajný rekord v objeme približne 2.118 milióna predaných automobilov a 123 000 motocyklov.

Aktualizované 28.1.:

Pozrite si spot:

 

BMW oficiálne predstavilo nový šesťdesiatsekundový spot na čisto elektrické BMW i3, ktorý po prvýkrát odvysiela stanica NBC v nedeľu 1. februára 2015 počas prvej štvrtiny prenosu finále amerického futbalu Super Bowl XLIX.

Po štvorročnej odmlke sa BMW vracia do veľkej hry s klipom nazvaným „Prevratná novinka“ (Newfangled Idea) s TV moderátorkou Katie Couricovou a športovým komentátorom a novinárom Bryantom Gumbelom. V novej reklame, nadväzujúcej na známu časť vysielania Today Show z roku 1994, v ktorom si Katie Couric s Bryantom Gumbelom zmätene kladú otázku „Čo je to ten internet?“, si Katie a Bryant v roku 2015 lámu hlavu nad novátorským konceptom revolučného BMW i3.

„V roku 1994 ľudia ešte nechápali, v čom spočíva podstata internetu. Presne tak sa dnes dívajú na elektrickú mobilitu,” hovorí Trudy Hardy, z BMW Group v Severnej Amerike a pokračuje: „Elektrická mobilita sa blíži k dôležitému bodu. Stojíme pred prevratnou zmenou. Veríme, že pomocou tohto spotu sa nám podarí hravou formou vysvetliť divákom koncept BMW i3 a zároveň samotnej e-mobility.“

Šot predstavujúci BMW i3 je pre Katie a Bryanta prvou celonárodnou reklamou. „Keď mi BMW ponúklo príležitosť vrátiť sa na chvíľku späť do roku 1994 a vystreliť si z Bryanta – a tiež zo samej seba – neváhala som ani minútu,“ prezradila Katie Couric.

„Video skutočne neklame, musím priznať, že sme toho o moderných technológiách veľa nevedeli. Dnes, v roku 2015, sme už našťastie omnoho skúsenejší a dokážeme oceniť novátorské a ekologické novinky, presne ako BMW i3.“

Modelový rad BMW i je prezieravým krokom značky BMW namiereným na udržateľné riešenie mnohých problémov s mobilitou, s ktorými každodenne zápasia najľudnatejšie mestá sveta. BMW i3 je ako prvé z radu BMW i z podstatnej časti vyrobené z uhlíkových vlákien.

Pozrite si scénky zo zákulisia nakrúcania spotu:

 

Prečítajte si aj > BMW použije stĺpy verejného osvetlenia na nabíjanie elektromobilov

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu