foto: TV JOJ

Počas mimoriadneho obdobia pandémie vzrástla nielen sledovanosť televíznych staníc JOJ Group, ale aj návštevnosť jej webových portálov, sledovanie online archívu a počet nových užívateľov aplikácie TV JOJ.

Za sledované obdobie od marca do mája 2020, počas trvania mimoriadnej situácie s pandémiou koronavírusu, sa zmenilo správanie ľudí v ich prístupe k médiám a dôležité informácie, ale aj zábavu na odľahčenie hľadali vo zvýšenej miere práve v online.

Potvrdzujú to aj výkony digitálnych platforiem JOJ Group, ktorá zaznamenala významný medziročný nárast v počte návštev a sledovaní videí na svojich weboch joj.sk a videoportal.sk, predĺžil sa tiež čas strávený na stránkach a zvýšil sa počet používateľov mobilnej aplikácie TV JOJ.

Nárast bol najvýraznejší v marci a za celý „korona-kvartál“ boli online výkony nadpriemerné.

Návštevníci joj.sk sledovali najmä LIVE vysielanie, kde JOJ zaznamenala mimoriadny nárast z 1,6 milióna na vynikajúcich 2,8 miliónov prehratí za sledované obdobie.

Podobne významne vzrástol tiež videoportal.joj.sk, kde diváci vyhľadávali z online archívu televízie JOJ predovšetkým seriály Nový život, Jenny, Profesionáli, zábavnú show Inkognito či doku-reality Mama ožeň ma. Väčší záujem bol aj o TV program, nárast návštev na tejto stránke bol o vyše 70 %.

Sledovanosť LIVE vysielania a archívu TV JOJ rástla aj v aplikácii TV JOJ – medzimesačne o viac ako 20 %, pričom najpozeranejšie boli seriály a relácie Nový život, Inkognito, Noviny TV JOJ, Delukse a Za sklom.

V máji 2020 oslávila vynovená aplikácia svoje prvé výročie od spustenia skvelým výsledkom, keď prekročila hranicu 200-tisíc používateľov.

Zdroje dát: IABmonitor – IAB Slovakia; Google Analytics; PR JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu