Hviezdne obsadený triler sa stal suverénne najsledovanejším akvizičným titulom od začiatku roka v rámci ponuky všetkých slovenských televízií.

Absolútna väčšina televíznych divákov sa v nedeľu 6. apríla 2014 usadila v Kine Markíza a vychutnala si hviezdne obsadený triler s názvom Podfukári. V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stal najsledovanejším programom dňa a výrazne porazil konkurenčnú spevácku súťaž.

Vynikajúci film, ktorý mal v slovenských kinách premiéru iba pred necelým rokom, dosiahol v cieľovej skupine 12-54 rating 14,1 % a trhový podiel 37,0 %. Išlo o suverénne najsledovanejší akvizičný titul od začiatku roka v rámci ponuky všetkých slovenských staníc, ktorý v prime-time zaznamenal vôbec najvyšší trhový podiel.

Podfukári prilákali k obrazovkám 587-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom až viac než 78 % z nich patrilo do inzertne najzaujímavejšej cieľovej skupiny 12-54. Podmanili si najmä mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel až 46,4 %.

Ďalšie priečky v rebríčku sledovanosti patrili spravodajským reláciám Športové noviny (rating 12,4 % / share 32,9 % v 12-54) a Televízne noviny (rating 12,3 % / share 35,9 % v 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu televízie Markíza si pozrelo 790-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, v rámci ktorej sa stala najsledovanejším programom dňa.

Z ponuky menších staníc si najviac divákov vybralo priamy prenos Veľkej ceny Bahrajnu z najprestížnejšieho motoristického šampionátu Formula 1. V čase medzi 17:00 a 19:00 dosiahol na obrazovkách televízie Dajto v cieľovej skupine 12-54 rating 3,1 % a trhový podiel 11,1 %. Preteky si vychutnali najmä mladí muži 12-24 s trhovým podielom 17,9 %.

V sobotu 5. apríla 2014 divákov najviac oslovili Televízne noviny (rating 9,7 % / share 39,5 % v 12-54) a premiérová romantická komédia Skús ma rozosmiať (rating 9,7 % / share 28,1 % v 12-54). V rámci menších staníc sa na čele rebríčka sledovanosti umiestnila Doma s premiérou romantického filmu Rosamunde Pilcherová: Odviate túžbou (rating 2,2 % / share 6,1 % v 12-54).

Zdroj: skupina Markíza

REKLAMAadv.: