V polovici augusta tohto roku redizajnovalo Fun rádio svoju webovú stránku a zároveň spustilo aktualizovanú aplikáciu pre zariadenia s operačným systémom iOS a novú aplikáciu pre používateľov Androidu. Po prvom mesiaci od spustenia noviniek možno bilancovať prvé úspechy.

Fun rádio si dlhodobo udržiava pozíciu silnej komerčnej dvojky so 13,3%-ným podielom na trhu. Má 533 tisíc denných a 1.146.000 týždenných poslucháčov. Takmer 70 % poslucháčov Fun rádia je vo veku do 40 rokov.
Zdroj: MML-TGI SR 2014 1.-2.kvartál (6.1.2014 – 22.6.2014)

Vďaka novým aplikáciám môžu používatelia nielen počúvať živé vysielanie a všetky ostatné internetové Fun rádia, ale byť aj v priamom kontakte s moderátormi Fun rádia. Aplikácia taktiež ponúka playlist hraných pesničiek spolu s informáciami o danom interpretovi, jeho videoklipy ako aj termíny jeho najbližších koncertov. Používatelia sa ďalej môžu zapájať do rôznych súťaží a mať prehľad o novinkách z vysielania ako aj z diania na Slovensku a vo svete.

Podľa portálu SensorTower dosiahla aplikácia Fun rádia bez akejkoľvek špeciálnej kampane 4. priečku medzi bezplatnými hudobnými aplikáciami na Slovensku pre iPhone. Pred ňou sa nachádzajú aplikácie gigantov ako Shazam alebo Spotify Music. Portál SensorTower vyhodnocuje rebríček niekoľkokrát za deň a podľa viacerých kritérií, ako je napríklad počet stiahnutí, alebo hodnotenia za posledné obdobie.

Funradio.sk rekordne rastie

Spomedzi webov slovenských rádií je funradio.sk lídrom v návštevnosti už niekoľko rokov. Stránka Fun rádia v posledných dvoch mesiacoch svoju pozíciu najnavštevovanejšieho rádiového webu potvrdila a svoj náskok dramaticky zvýšila. V mesiaci júl, teda ešte pred redizajnom, dosiahol web Fun rádia dvojnásobnú návštevnosť oproti predošlým mesiacom – vyše 430-tisíc reálnych používateľov. Historicky najvyššiu návštevnosť dosiahlo Fun rádio v auguste – 459 996 RU. Za prvý septembrový týždeň oslovil web Fun rádia takmer 271-tisíc RU, čo je viac reálnych užívateľov za týždeň, ako oslovoval v minulosti za mesiac.
(Zdroj: AIMmonitor – IAB Slovakia, Gemius & Mediaresearch)

Nárast možno pripísať viacerým faktorom súvisiacim s vizuálnymi a obsahovými zmenami a tiež viacročnými skúsenosťami z pozície najnavštevovanejšieho rádiového webu na Slovensku.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu