Podravka oslávila 25 rokov na slovenskom trhu

vizuál kampane ( zdroj: komunika/Podravka)

Kampaň odštartovala v máji súťažou na webstránke www.podravka.sk. Využíva najmä online komunikáciu zahrňujúcu bannery, sociálne siete a firemný web.

Komunikácia bola podporená rádiovou kampaňou, použitím P.O.S. materiálov a on pack komunikácie. Produktová časť je podporená produktovým PR v relevantných printových a online médiách.

Súťaž trvala do konca októbra a špeciálne výročné gramáže ochucovadla budú v predaji do konca roka, resp. do vypredania zásob.

Cieľovou skupinou sú všetci zákazníci, pretože cieľ je zasiahnuť a odmeniť zákazníkov všetkých výrobkov Podravka. Preto súťaž tvorili rôznorodé ceny, aby bola atraktívna pre všetkých.

„Ideou kampane je 25. výročie pôsobenia spoločnosti Podravka na Slovensku. Chceli sme našim zákazníkom poďakovať a odmeniť ich za vernosť k našim produktom. Pripravili sme preto výročnú súťaž, kde mohli vyhrať každý mesiac symbolických 25 skvelých cien. Rozdali sme napríklad dovolenku v Chorvátsku, wellness pobyty, výstup na Gerlachovský štít s horským vodcom, záhradný gril a množstvo iných skvelých cien. Pre našich zákazníkov sme pripravili tiež špeciálne výročné gramáže nášho najznámejšieho ochucovadla s 25 % produktu v balení naviac. Zákazníci si ho môžu kúpiť v dvoch variantoch: 75g + 25% (19g) naviac a 500g + 25% (125g) naviac, v predaji sú od konca septembra,“ uviedol pre Mediahub.sk generálny riaditeľ spoločnosti Podravka na Slovensku Miroslav Rybár.

Ochucovadlo Podravka je najznámejším výrobkom spoločnosti. Ročne spoločnosť Podravka predá viac ako jednu tonu ochucovadiel a koreniacich zmesí. „Úspech a obľúbenosť našich produktov sa odráža aj na fakte, že Podravka minulý rok na Slovensku predala každé 2,7 sekundy jeden výrobok,“ doplnil Miroslav Rybár.

Súťaž finále

Chcete vyhrať Apple Watch? Máte poslednú šancu zapojiť sa do veľkej narodeninovej Podravka súťaže na http://bit.ly/PodravkaSúťaž ️ ❤ Tak rýchlo! Končíme 31.10. a posledné žrebovanie je 1.11.

Uverejnil používateľ Podravka Slovensko Streda 24. október 2018

Slovenská pobočka značky Podravka bola založená v roku 1993, ale vtedajšie ochucovadlo Vegeta poznali Slováci už dávno predtým. Dovážali si ho z dovoleniek v bývalej Juhoslávii a doteraz sa v mnohých slovenských domácnostiach nepovie ochucovadlu inak ako vegeta. Za 25 rokov si spoločnosť vybudovala silné postavenie v niekoľkých kategóriách.

Predáva viac ako 100 sortimentových položiek pod šiestimi značkami – Podravka ochucovadlo s modrým logom a kuchárom známym po celom svete, Podravka s červeným logom, pod ktorým nájdete napríklad semolinové cestoviny, paradajkové produkty či Ajvar, ďalej rybacie produkty Eva, kvalitné strukoviny, ryžu a racio výrobky Lagris, nátierky a detské produkty Lino a pudingy Dolcela.