Reportéri denníka SME Lucia Krbatová a Matúš Burčík sa dostali do situácie, kedy vo videu TV SME propagovali Coca-Colu. Aký mali zámer? Správu sme aktualizovali o vyjadrenie Matúša Burčíka.

Už v minulosti sa s fľašou Coca-Coly v zábere objavil Robert Fico, čo v kontexte predchádzajúcich zverejnených informácií o údajnom stretnutí s Jaroslavom Haščákom na Vazovovej ulici pôsobilo tak trochu kontroverzne.

Chcela redakcia denníka SME poukázať na túto kauzu a prirovnať ju s použitím tzv. vizuálnej metafory ku aktuálnej kauze Igora Matoviča?

„Je to skôr paródia na product placement. V téme, ktorú avizujeme, totiž spomíname aj viaceré kauzy spájané s Robertom Ficom, ku ktorým sa on veľmi nechce vyjadrovať. Zrejme najznámejšou z nich je údajné pitie koly v byte z kauzy Gorila,“ povedal Matúš Burčík pre Masmediálne.info.

Nedávno česká Rada pre rozhlasové a televízne vysielanie dala pokutu 350 tisíc korún za product placement McDonalds v živom vysielaní Českej televízie. Viac informácií.

V tomto prípade ide ale o iný prípad, pozrite si video:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu