Kampaň „I love poľské jedlo” je informačná kampaň o bezpečnosti a kvalite poľských potravín. Prebieha paralelne na českom a na slovenskom trhu. Kampaň je reakcia na negatívne správy v českých a slovenských médiách, ktoré spochybňovali bezpečnosť a kvalitu poľských potravín. 

Niektorí českí a slovenskí štátni úradníci vo svojich komentároch k negatívnym informáciám o kvalitne poľských potravín spochybňovali fungovanie poľských štátnych úradov zodpovedných za potravinovú bezpečnosť a tiež účinnosť kontrolných systémov potravinovej bezpečnosti Európskej únie. Poľsko sa preto rozhodlo reagovať v informačnej kampani.

Kampaň nemá propagačný charakter. Nenabáda k nakupovaniu poľských produktov, nehodnotí, že sú lepšie než tie produkované v iných krajinách EÚ. Poskytuje informácie, ktoré sa vzťahujú k bezpečnosti a kvalite poľských produktov.

Aktivity naplánované v rámci kampane sa sústredia na PR aktivity, vystupovanie na sociálnych sieťach, v tlači a na prítomnosť na miestnych akciách pod šírym nebom. Majú za cieľ vytvoriť pre Čechov a Slovákov možnosti priamo ochutnať poľské potraviny a individuálne sa presvedčiť o ich hodnotách.

Kampaň realizuje reklamná agentúra ThinkBig z Poľska.

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu