Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú prilákal k obrazovkám viac divákov, než všetky prime-time programy konkurencie.

Televízia Markíza má za sebou úspešný vstup do nového týždňa. V pondelok 2. decembra 2013 obsadila v rebríčku najsledovanejších programov dňa šesť najvyšších priečok.

Najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny (rating 13,2 % / share 40,6 % v 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 863-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Zabodovali aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,7 % / share 33,7 % v 12-54).

Búrlivé_víno_-_Hilmerová_a_Mňahončák
Fotografia zo seriálu Búrlivé víno – Hilmerová a Mňahončák, TV Markíza

Medzi nespravodajskými programami bol suverénnym víťazom rodinný seriál Búrlivé víno (rating 13,2 % / share 34,9 % v 12-54). K obrazovkám pritiahol 858-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma s nadpriemerným ratingom 9,3 % a tretím najvyšší trhovým podielom 33,3 % v strategickej cieľovej skupine 12-54.

Podvečernému programu kraľoval aj v pondelok rodinný seriál Chlapi neplačú s piatym najvyšším ratingom 9,9 % a trhovým podielom 35,7 % v cieľovej skupine 12-54. Vychutnalo si ho 610-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V televízii Doma sa tradične najlepšie darilo tureckému romantickému seriálu Sila (2,1 % / 7,0 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výraznýmtrhovým lídrom celodenne (share 39,7 %) aj v prime-time (share 41,5 %).

Zdroj: PR oddelenie skupiny Markíza 

REKLAMAadv.: