Od 15. februára prešiel web Čas.sk redizajnom. Po novom používa web identické logo ako denník, bez prívlastku internetovej koncovky .sk. Vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia, pod ktoré Nový Čas patrí podporilo redizajn i marketingovou kampaňou, ktorá používa slogan „Robíme to pre ľudí.“ Paradoxné ale je, že podobný slogan „Robíme pre ľudí“ používa už niekoľko rokov politická strana Smer-SD, aj v aktuálnej predvolebnej kampani.

Čitatelia si teraz môžu prezerať obsah webu v novej prehľadnejšej a modernejšej grafike. Web je responzívny, stránka sa prispôsobuje dizajnom a usporiadaním obsahu, podľa tohto na akom zariadení ho čitateľ sleduje (tablet, smartfón, či PC).

Nový web používa už priamo logo denníka Nový Čas a aj s jeho claimom „Nezávislý denník“.

“Takto bude portál priamo priradený k silnej printovej značke, doména www.cas.sk ostáva však naďalej,” povedala Martina Šebová, Senior Group Brand Manager vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia.

Zároveň Čas.sk používa v rámci kampane, ktorá odštartovala tiež 15. februára nový claim „Vaša prvá voľba“.

Kampaň používa používa slogan „Robíme to pre ľudí“, teda paradoxne podobný slogan „Robíme pre ľudí“, aký má strana Smer-SD vo svojej predvolebnej kampani.

Paradoxne pritom len nedávno, 15. januára 2016 strana Smer-SD upozornila na údajné manipulácie publikovaných faktov redakciou denníka Nový Čas.

„Denník Nový Čas dnes predviedol ďalší prípad ukážkovej manipulácie a otvorenej kampane v prospech jednej politickej strany v predvolebnom období. V článku „Nový predvolebný prieskum: Smer klesol o 5 percent, Sieť vzrástla dvojnásobne“ informuje o prieskume straníckych preferencií, pričom zámerne a tendenčne porovnáva výsledky strán z októbra 2015 a januára 2016. Zamlčiava pritom výsledky prieskumu identickej agentúry z novembra 2015, podľa ktorých by musel konštatovať, že SMER-SD v nich klesol o 1,5 % a strana Sieť klesla o 0,2 %. Čo by denníku ale neumožnilo publikovať bombastický titulok o zdvojnásobení podpory strany Sieť, ktorá v skutočnosti oproti novembru klesla,“ uviedla na svojom webe strana Smer-SD.

Rober Fico, Smer-SD, slogan- Robime pre ludi

Slogan z kampane Nového Času:

kampan Cas.sk februar 2016 - slogan-Robime to pre ludi

Vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia vo svojej kampani propaguje žurnalistické úspechy redakcie denníka Nový Čas. Námetom kampane sa stali reálne príbehy ľudí, o ktorých denník postupne prinášal informácie.

Cieľom kampane znázorňujúcej príbehy konkrétnych ľudí je prezentovať denník, jeho web v pozitívnom svetle, aby nebol vnímaný len ako bezduchý bulvár, ktorý publikuje články len s cieľom upútať pozornosť a mať čo najvyššiu čítanosť.

Kampaň je nasadená v televízii, printe, online prostredí, ale i v kinách, rádiách a v outdoore.

O Ringier Axel Springer Slovakia (RAS)

Ringier Axel Springer Slovakia, a. s. (RAS) patrí do švajčiarsko-nemeckej vydavateľskej skupiny Ringier Axel Springer Media AG a na Slovensku patrí medzi druhé najväčšie vydavateľstvo, hneď za vydavateľstvom News and Media Holding skupiny Penta Investments.

RAS vydáva najčítanejší denník na Slovensku Nový Čas, ktorý má ale bulvárny, nie mienkotvorný charakter. V portfóliu vydavateľstva je i spravodajský portál Aktuality.sk, technologický portál Živé.sk, ale i časopis Život, či ženský magazín Eva a automobilový magazín Auto Bild.

Od decembra 2010 vlastní vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia (RAS) 70 %-ný podiel v spoločnosti Azet.sk, ktorá je jednotkou na slovenskom internetovom trhu, zahŕňa napr. projekty Zoznamka.sk, Pokec.sk, ale i realitné inzertné portály Bazar.sk, Byty.sk, Nehnutelnosti.sk, Chaty.sk, Novostavby.sk a automobilové inzertné portály Autovia.sk, Autobazar.sk, Autozor.sk, Noveauta.sk a ABmanager.sk, ktoré RAS spoluvlastní s finančnou skupinou Penta Investments a nedávno ich odčlenil pod spoločnosť United Classifieds. Čítaj viac.

Spolumajiteľom RAS je Milan Dubec, zakladateľ skupiny Azet, ktorý v súčasnosti pôsobí aj ako generálny riaditeľ RAS.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu