Približne pred rokom slovenský internetový trh obohatil projekt Fičí.sk, ktorý patrí pod vydavateľstvo Petit Press, ktoré sa aj týmto spôsobom chce ešte viac priblížiť k mladším ľuďom, ktorý trávia na  internete veľa voľného času. 

Inšpiráciou pre Fičí.sk sú stránky ako Buzzfeed či Upworthy. „Chceme, aby sa ľudia na Fičí.sk spoznávali, zabávali, inšpirovali a články posielali ďalej svojim priateľom,” povedal pre Masmediálne.info Alexej Fulmek, riaditeľ vydavateľstva Petit Press.

Vo štvrtok 3. decembra 2015 portál Fičí.sk obohatil obsah TV.SME.SK o novú reláciu pod názvom Ťažký týždeň, ktorú moderuje známy humorista a glosátor zo stand-up comedy show Silné reči Ján Gordulič > Pozri

„Myslím si, že na slovenskom mediálnom trhu takýto obsah chýbal a teším sa, že sa Jano Gordulič rozhodol pustiť do tohto projektu. Tradíciu satirických relácií komentujúcich súčasné dianie rozbehli v TV SME Tomáš Hudák a Pavol Graus, chceli by sme na túto tradíciu nadviazať,“ povedal pre Masmediálne.info Peter Nagy, šéfredaktor projektu Fičí.sk.

Pozrite si porovnanie návštevnosti online televízií na Slovensku:

Tabulka-Tivi.sk, TV.SME.sk, HNtelevizia.sk-pocet unikatnych navstev RU, 2015-august az november-tabluka Masmedialne.info-zdroj-AIMmonitor
Počet unikátnych návštev v období august až november 2015, tabuľka: Masmediáne.info, zdroj dát: AIMmonitor

 

Prečítajte si tiež > Vydavateľstvo Mafra spustilo nový video portál pod názvom Pusti.to

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu