Vďaka parlamentným voľbám mal portál HNonline.sk v mesiaci marec rekordnú návštevnosť viac ako 980 tisíc unikátnych čitateľov. Oproti rovnakému obdobiu v roku 2015 mu narástla návštevnosť až o 28%.

„Voľby 2016 na Slovensku podľa očakávania pomohli v návštevnosti celému internetu, ľudia hľadali nové, rýchle informácie o povolebnom vývoji online. Tešíme sa, že sme trend zachytili a na redizajnovanom webe hnonline.sk privítali rekordný počet návštevníkov,“ povedala Andrea Szőcsová, riaditeľka online projektov vydavateľstva Mafra Slovakia.

Svoje rekordy dosiahla aj HNtelevízia, keď po prvý raz od štartu prekonala hranicu milióna zobrazení stránky.

Celkovo weby vydavateľstva Mafra Slovakia navštívilo, podľa výskumu AIMmonitor v mesiaci marec takmer 1 milión 140 tisíc unikátnych čitateľov.

„HNtelevízia bola prvou televíziou, v ktorej prebehla diskusia politikov v nedeľu po volebnej noci, čo považujeme za historické. Už od ôsmej ráno diskutovali v štúdiu HNtelevízie Richard Sulík, Andrej Danko, či Boris Kollár v rámci spoločného projektu s Rádiom Expres,“ povedala Szőcsová.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu