Televízia JOJ nasadila po špeciálnych dieloch relácie Nové bývanie Dizajn, opäť klasické časti relácie Nové bývanie a sponzorom relácie sa stal inzertný realitný portál Nehnuteľnosti.sk.

Partnerstvo s reláciou Nové bývanie na obrazovkách televízie JOJ oštartovalo 13. marca a potrvá až do 26. júna 2016 a okrem tohto partnerstva je aktuálne nasadená aj kampaň pre Nehnuteľnosti.sk v rádiu Expres, Fun rádiu, Rádiu Európa 2, Rádiu Best FM, Jemné melódie, Rádiu Vlna a Anténa Rock.

„Aj vďaka týmto kampaniam zaznamenávame každý deň prílev nových návštevníkov. Zároveň veríme, že tieto marketingové aktivity prinášajú pre našich klientov – realitné kancelárie ďalších nových a spokojných zákazníkov,” povedala Miriama Vráblová, produktová manažérka portálu Nehnuteľnosti.sk.

Portál Nehnuteľnosti.sk ponúka okrem inzercie aj vzory zmlúv a historický vývoj cien na realitnom trhu. Spoločnosť uvádza, že na portáli sa aktuálne nachádza až 125 tisíc inzerátov od viac ako tisíc realitných kancelárií.

“Nehnuteľnosti.sk sa podľa februárových oficiálnych dát AIMmonitor opäť stali suverénne najlepším realitným inzertným webom na Slovensku a zároveň dosiahli svoju historicky najvyššiu mesačnú návštevnosť – viac ako 590 000 reálnych používateľov. Po prvý raz sa stali lídrom v júni 2014 s mesačnou návštevnosťou 261 877 reálnych používateľov. Odvtedy obľúbenosť tohto realitného portálu stale rastie, o čom svedčí napríklad aj posledný medziročný rast v mesiaci február vo výške 38% (vo februári 2015 ho navštívilo 428 912 reálnych používateľov),” povedala Ivana Špotáková, PR manažérka vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia, ktoré web spoluvlastní.

Portál Nehnuteľnosti.sk vlastní spoločnosť United Classifieds, ktorú vlastní finančná skupina Penta Investments a vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia. Čítaj viac.

Vlado Voštinár, moderátor relácie Nové bývanie (reprefoto)

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu