Zoznamovací portál spravodajského portálu SME.sk patrí medzi naj navštevovanejšie na Slovenskom internete. Aktuálne spustil marketingovú kampaň v ktorej komunikuje získanie bezplatného členstva. Kampaň potrvá až do konca februára 2016. Správu som aktualizoval o informácie od projektovej manažérky Jany Donovalovej.

dvaja.sme.sk-banner-300x600-2
banner z aktuálnej kampane

Kvalitnou marketingovou kampaňou pre svoj online zoznamovací portál vydavateľstvo príjemne prekvapilo už v roku 2014. Tentoraz prebieha v online prostredí, formou bannerov a PR a používa slogan: „Za seriózne zoznámenie nemusíte platiť.“

„Zo štatistík zoznamovacích webov vyplýva, že najviac ľudí vyhľadáva príležitosti na zoznámenie počas Vianoc a na začiatku nového roka. Preto sme sa rozhodli darovať všetkým, ktorí hľadajú trvalý a seriózny vzťah, možnosť zoznamovať sa na dvaja.sme.sk zadarmo,“ uviedlo vydavateľstvo Petit Press pre Magazin.Dvaja.sme.sk dôvod spustenia kampane.

„Všetci noví používatelia a používatelia bez aktívneho členstva dostanú automaticky Zlaté členstvo, aby mohli s používateľmi zoznamky komunikovať bez akýchkoľvek obmedzení,“ dodalo vydavateľstvo na svojom webe.

Aktualizované 8.1.2016:

Stránka Dvaja.sme.sk vznikla už v roku 2013 a od svojho spustenia zaznamenala až 30 tisíc registrácií, jej priamou konkurenciou na trhu je web partnernaurovni.sk.

„Serióznu zoznamku dvaja.sme.sk sme v spolupráci s maďarským partnerom Dace.hu, ktorý prevádzkuje zoznamku Randivonal.hu, spustili na konci roka 2013,“ povedala Jana Donovalová, marketingová a projektová manažérka vydavateľstva Petit Press.

„Aktuálnu kampaň sme spustili na začiatku decembra, jej cieľom je v čo najvyššej miere v „zoznamovacej“ sezóne navýšiť počet aktívnych registrovaných členov. Komunikácia prebieha prostredníctvom Sme.sk a AdWords kampaní. Tak ako kampane, aj logo vzniko in house, autorom loga je interný grafik online divízie SME,“ dodala Jana Donovalová.

Portál Dvaja.SME.sk priniesol šťastie napríklad Silvii, ktorá začala zoznamku používať ako 29-ročná v máji 2014, v súčasnosti je už vydatá a má s manželom Davidom malé dieťa > pozri

Podľa prieskumu AIMmonitor  portál Dvaja.SME.sk v priemere mesačne navštívi až 17 tisíc unikátnych užívateľov z desktopov, k tomu treba pripočítať cez 4 tisíc unikátnych návštev z mobilov, celkom je to teda viac ako 21 tisíc unikátnych návštevníkov za mesiac. Pozrite si graf:

Navstevnost-Dvaja.SME.sk - RU -august az november 2015-tabulka masmedialne.info, zdroj dat-AIMmonitor - tabulka
tabuľka: Masmediálne.info, zdroj dát: AIMmonitor

Pozrite si vizuály aktuálnej bannerovej kampane:

dvaja.sme.sk-banner-300x600-1    dvaja.sme.sk-banner-336x280-1

dvaja.sme.sk-banner-300x600-2 dvaja.sme.sk-banner-336x280-2

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu