Portál Reštaurácie.sme.sk spustil druhú časť kampane nazvanú „SME reštaurácia roka 2015“ primárne zameranú na majiteľov gastro prevádzok.

Ako sme vás už informovali, web vydavateľstva Petit Press www.Reštaurácie.sme.sk spustil 22. októbra kampaň zameranú na zvýšenie povedomia o značke. Chce motivovať používateľov, aby pravidelne navštevovali tento web, ktorý je zameraný na obedové menu. Web Reštaurácie.sme.sk je lídrom a naj navštevovanejším portálom v segmente „menučkových“ portálov na Slovensku.

Podľa prieskumu AIMmonitor ho napríklad v aktuálne sledovanom mesiaci október navštívilo viac ako 192 tisíc unikátnych návštevníkov.

Návštevníci môžu hlasovať za najlepšie menu, za svoj hlas budú odmenení vecnou cenou. Hlasovanie prebehne 15.decembra 2015 a 15. januára 2016. Čítaj viac.

Do druhej časti kampane, ktorú Petit Press odštartoval vo štvrtok 19. novembra zapojil aj gastronomické prevádzky, kde im v rámci súťaže nazvanej „SME reštaurácia roka“ distribuuje vizitky s výzvou na hodnotenie svojim zákazníkom. Vizitky môžu umiestniť na stoly vo svojej reštaurácii.

Hlasy reštauráciám môžu dať priamo ich zákazníci prostredníctvom webu restauracie.sme.sk/sutaz, kde pridajú slovné hodnotenie poskytovaných služieb a kvality obedového menu.

Prevádzka ktorá takto získa najviac hodnotení sa bude môcť hrdiť udeleným titulom „SME reštaurácia roka 2015“. A nielen to, najlepšej reštaurácii vydavateľstvo pomôže s propagáciou v období mesiacov február až marec 2016.

„Chceme takto prispieť ku skvalitňovaniu gastronómie na Slovensku a pomôcť najmä tým podnikom, ktoré naozaj stoja za to. Najlepšie podniky samozrejme oceníme. Výsledky budeme komunikovať v denníku SME, na SME.sk, regionálnych tituloch vydavateľstva a tlačových správach pre ostatné médiá (február-marec 2016),“ uvádza Petit Press v e-mailingu zaslanom fanúšikom kvalitnej gastronómie.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu