Portál Sport.Aktuality.sk má najprehľadnejšie a najaktuálnejšie výsledky z Tour de France medzi slovenskými spravodajskými portálmi, a v týchto dňoch prešiel i redizajnom.

Nový dizajn portálu vychádza z dizajnu spravodajského portálu Aktuality.sk.

Šport.sk patrí medzi najčítanejšie športové spravodajské portáli na slovenskom trhu. Podľa oficiálneho auditu webov AIMmonitor, sa priemerná denná návštevnosť v roku 2017 pohybuje na úrovni 144-tisíc unikátnych návštevníkov (RU).

Mesačne navštívi web až 750-tisíc (RU). Užívatelia vytvoria v priemere takmer milión page views denne, čo predstavuje takmer 30 miliónov page views mesačne

Nový web je responzívny a prispôsobí sa tak všetkým zariadeniam, na ktorých ho návštevníci prezerajú.

„Trend čítania správ na mobilných zariadeniach neustále stúpa, preto bolo cieľom zabezpečiť čitateľom komfortný zážitok z čítania. Výsledkom je vynovená webová stránka s moderným a čistým dizajnom, v ktorom sa užívateľ ľahko orientuje,“ uviedlo vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia, ktoré web vlastní.

„Responzivita webu je v súčasnosti veľmi dôležitá, a tak sme radi, že sa hýbeme správnym smerom. Nový dizajn stránky bude ladiť s webom Aktuality.sk, no hlavne nám ponúkne rozšírené možností ako našim čitateľom podať aj multimediálny obsah. Zároveň sa nám podarilo lepšie integrovať náš unikátny výsledkový servis, takže športoví nadšenci si na Šport.sk nájdu všetky potrebné informácie lepšie, rýchlejšie a prehľadnejšie. Veríme, že opäť o niečo viac uspokojíme ich očakávania,“ doplnil Michal Čarnoky, šéfredaktor Šport.sk.

Layout design samotných článkov má po novom nekonečný scroll a vďaka personalizácii má priniesť čitateľom obsah, podľa ich vlastných preferencií.

„Spravodajská časť sa viac prepojila s výsledkovým servisom, takže sa čitateľ dostane ku všetkým informáciám ľahko a na jednom mieste. Redizajnom prešlo aj samotné logo portálu, ktoré sa taktiež prispôsobilo celkovému modernému dizajnu,“ uviedlo vydavateľstvo.

“Verím, že nám redizajnový Šport.sk prinesie ďalšie dobré body v očiach našich čitateľov a posilní našu dominanciu v športovom spravodajstve,“ doplnil Branislav Buzek, Product manager Šport.sk.

Pred redizajnom:

Po redizajne 7. 7. 2017:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu