Projekt Techbox.sk vznikol už v roku 2010 a od februára 2015 funguje na subdoméne denníka N. Zakladateľom projektu je Roman Calík a šéfredaktorom Števo Porubský.

V decembri 2014 dosiahol Techbox.sk hranicu 100 tisíc unikátnych návštevníkov, podľa Google Analytics a v máji 2016 aj podľa výskumu AIMmonitor.

„Na Slovensku využívaný AIM Monitor má o čosi tvrdšie pravidlá a hodnotenie, resp. rozdeľovanie návštevníkov. V ňom sme ale postupne rástli. V úvode roka 2016 to bolo okolo 85 000 unikátov, v apríli už cez 90 000 a za celý mesiac máj portál TECHBOX.sk dosiahol presne 102 700 unikátnych návštevníkov,“ uviedol šéfredaktor Techbox Števo Porubský.

„Rekord však padol aj v známom Google Analytics. Za máj 2016 si nás podľa Google pozrelo 125 834 unikátnych návštevníkov, čím sme sa dostali na čísla, aké sme videli v najsilnejších mesiacoch v roku, teda v októbri, novembri a decembri 2015, “ dodal Števo Porubský.

Od 27. februára 2015 funguje Techbox, ako partnerská stránka denníka N aj na subdoméne Techbox.dennikn.sk. „jedným z kľúčových očakávaní bolo aj možné zvýšenie návštevnosti vďaka množstvu čitateľov Denníka N, ktorí nemuseli dovtedy poznať TECHBOX.sk ako taký,“ povedal pre Masmediálne.info Števo Porubský.

Očakávania sa podarilo naplniť, Techbox prešiel i redizajnom a novinkou na portáli je funkcia Rýchlych správ, vďaka ktorej technologickí nadšenci a čitatelia môžu denne konzumovať až 40 správ zo sveta technológií, čo je veľký benefit.

„Kontinuálne rastieme už od vzniku portálu TECHBOX.sk, spolupráca s Denníkom N rast návštevnosti urýchlila. Zároveň sme zvýšili kvalitu obsahu na webe, aby sme sa priblížili kvalitatívnej úrovni Denníka N,“ dodal Števo Porubský.

„Redizajn web stránky TECHBOX.sk a prechod na responzívny dizajn sme plánovali už v roku 2014, pričom súčasný výsledok sa od pôvodných predstáv veľmi nelíši. Pôvodne mal byť web vynovený pár mesiacov po začatí spolupráce s Denníkom N, čo sa však nepodarilo a trvalo to omnoho dlhšie. S výsledkom sme však veľmi spokojní. Web Denníka N bol tiež inšpiráciou, najmä pre umiestnenie Rýchlych správ (obdoba Minúty po minúte) do stredného stĺpca a niekoľko ďalších drobností, aby sme neboli úplne rozdielnym webom práve pre čitateľov, ktorí sa k nám dostanú z titulky Denníka N. Nový web nám kompletne vytvárala spoločnosť Webikon, odborníci na WordPress. Vychádzali sme z mnohých zahraničných webov, ktoré sú na špici v našej oblasti. Z každého sme si zobrali určitú inšpiráciu a dali dokopy aj naše vlastné nápady, ktoré ešte nikto na Slovensku nerealizoval. Veľmi zaujímavými nápadmi prispeli aj chalani Webikonu, vytvorili sme tak jeden funkčný celok, ktorý veríme, že je nadčasový a na Slovensku unikátny. Nový web funguje od 21. septembra 2015, pričom sa menil aj hosting,“ dodal pre Masmediálne.info Števo Porubský.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu