V apríli sa stal portál Podkapotou.sk druhý raz po sebe jednotkou na trhu v segmente motoristických portálov. Rekordný počet návštevníkov – takmer 330-tisíc RU dosiahol v marci a tento trend sa mu darí držať. Za mesiac máj mal presne 278 648 RU návštevníkov a dosiahol tak už druhé miesto. Najnovšie čísla za jún doplníme do publikovaného článku onedlho. Vďaka dlhodobému organickému rastu a aktívnemu prístupu k obsahu magazínu Podkapotou.sk tak poznáme ďalšieho lídra auto-moto webov. Portál pri tom vznikol len nedávno, v januári 2013. Boj o prvé miesto zvádza s portálom auto.sme.sk, ktorému dominujú kvalitné video testy Rasťa Chválu a jeho priemerný počet čitateľov je 350 tisíc RU mesačne.

„Byť prvý raz prvý, to je vynikajúci pocit, ktorý sa neopakuje,“ povedal Jozef Vydra, ktorý pred časom zakladal a rozbiehal nový motoristický portál na stránkach Zoznam.sk.

Redaktori Podkapotou.sk intenzívne a citlivo vnímajú, na čo reagujú návštevníci – zaujímavé témy, ale aj články z kategórie rád, zaujímavé správy zo Slovenska aj okolitého sveta. To sú základné piliere úspechu motoristickej stránky Podkapotou.sk, ktorá po 447 dňoch od spustenia zaknihovala v marci po prvý raz najlepšie umiestnenie medzi auto-moto portálmi na slovenskom internete.

podkapotou logo

„Obhájiť prvé miesto je vždy ťažšie, ako ho dosiahnuť,“ povedal redaktor stránky Jozef Vydra. „Podarilo sa, my však pracujeme ďalej. Našou snahou je neustále prinášať pridanú hodnotu pre našich návštevníkov. V marci sme v spolupráci s RTVS spustili sekciu aktuálnych dopravných informácií. Postupne pracujeme na mnohých novinkách, ktoré potešia aj ďalšie kategórie fanúšikov motorizmu.“

Portál Podkapotou.sk vznikol v januári 2013 ako súčasť produktového portfólia spoločnosti Zoznam. Unikátny obsah webu pripravuje interná redakcia, zaujímavé články a témy pravidelne publikuje aj na Facebook stránke.

„Som presvedčený, že pre čitateľa je najpútavejší video obsah – 20 až 30 minútové testy automobilov a na tom by mal portál podkapotou.sk ešte popracovať, myslím si“, doplnil Michael Gold redaktor portálu masmediálne.info.

Jeden z najnavštevovanejších slovenských  internetových portálov Zoznam.skwww.zoznam.sk vznikol už v roku 1997. Špecializuje sa na vyhľadávanie webových stránok slovenského internetu a zároveň poskytuje internetovým používateľom v prehľadnej forme všetko, čo im slovenský internet môže poskytnúť.

Preto dnes Zoznam.sk ponúka viac ako 40 on-line produktov. Medzi najdôležitejšie produkty portálu Zoznam.sk patrí spravodajský server Topky.sk, špecializované magazíny – Feminity.sk, Mojdom.sk, Dromedar.sk, oPeniazoch.sk, Podkapotou.sk,Urobsisam.sk, PC.sk, PlníElánu.sk a dôležitou súčasťou portfólia služieb Zoznam.sk je aj Katalóg firiem, ktorý už aj malým firmám dáva možnosť profesionálne sa prezentovať na internete a mať tam svoje kontaktné údaje.

Produktové portfólio Zoznamu tvorí aj hrací portál Pauzička.sk, web pre deti Rexík.sk, komunitný portál na zdieľanie multimediálneho obsahu Free.sk, job portál Kariera.sk. Vďaka platforme na predaj lístkov s názvom Predpredaj.sk vstúpil internetový portál Zoznam.sk na nový trhový segment.

Zdroj: Zoznam a AIMmonitor

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu