Poštová banka má novú kampaň „Žijeme len raz“ z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett

Reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett oživila v novej reklamnej kampani pre Poštovú banku známy hit od rapera Ega „Žijeme len raz“.

Najnovší reklamný spot Poštovej banky je plný slnka, vody, zábavy a ľudí, ktorí sú takí mladí ako sa cítia. Smršť energie v novom spote je doplnená známou piesňou od rappera Ega „Žijeme len raz“, ktorú v klipe prespieval spevácky zbor seniorov.

Myšlienka kampane hovorí, že v Poštovej banke si výhody účtu môže užívať každý bez obmedzenia veku.

„Náš stratég, Vladimír „Lefo“ Lefík, prišiel s perfektným nápadom – čo keby sme účet pre mladých neobmedzovali vekom? Proste Poštová banka bude dávať tie isté výhody všetkým, čo sa cítia mladí! Všetci sme sa pre túto myšlienku okamžite nadchli a začali hľadať spôsob, ako ju najlepšie predať. Páčila sa nám predstava ukázať partičku energických seniorov, ktorí si dokonale užívajú život. Potom sme si spomenuli na Egov hit “Žijeme len raz”, ktorý mal vyše 64-miliónov klikov na youtube a celé nám to akosi klaplo,“ uviedol pre Mediahub.sk Juraj Výboch, account manager senior reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.

Keďže myšlienkou kampane sú výhody pre všetkých, cieľovou skupinou sú ľudia od 15 do 100 rokov :)

Pesničku, ktorá je rovnako živá a chytľavá ako tá pôvodná od Ega, zložil Vrabec známy zo skupiny Funkiez. Načasovanie kampane je približne do konca augusta.

„Pesničku naspieval spevácky zbor seniorov a novú hudbu zložil Vrabec známy zo skupiny Funkiez. Spot sa natáčal v šiestich lokalitách, deň začínal o 4:30 hod. a prvá klapka padla pri východe slnka o 5:15 hod. Natáčania sa zúčastnilo cca 30 účinkujúcich rôznych vekových kategórií. Všetci si to neskutočne užívali, čo sa nakoniec krásne premietlo aj v celom klipe,“ doplnil pre Mediahub.sk Juraj Výboch z reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.

Kampaň používa viacero mediatypov, ktoré pôjdu naprieč onlinom aj offlinom. Primárne bude kampaň prebiehať cez TV, sociálne siete, kiná, outdoor, rádio, Spotify, promo bikes a mnohé ďalšie.

„Zaujímavosťou je, že sme prvýkrát natočili samostatne stojaci videoklip, z ktorého až následne vznikol spot a ďalšie formáty. Takisto sa nám podarilo umiestniť pesničku použitú v spote do playlistu na Spotify.

Kampaň budeme rolovať primárne v TV, na sociálnych sieťach, v kinách, outdoore, v rádiu, na spomínanom Spotify, promobikes a v mnohých ďalších nosičoch. Rovnako pre kampaň využívame influencerov na sociálnych sieťach, ktorí sa budú prihovárať večne mladým,“ pre Mediahub.sk doplnila Silvia Wenderlová, Head of marketing v Poštovej banke.

Vizitka kampane:

Creative Director: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová, Zuzana Strempeková, Marek Duška
Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder, Bianka Dingová
Account: Juraj Výboch, Simona Bobeková
Digital account: Matej Kucek, Kristína Juráková
Produkcia: Katarína Kintlerová, Petra Géciová (JOJ Production)
Réžia: Paulína Mačáková
DOP: Martin Chlpík
Hudba: Vrabec
Sound Design: Vlado Bajnoci

vizuál printu (zdroj: Wiktor Leo Burnett)
vizuál printu (Zdroj: Poštová banka)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu