Banka prispôsobí svoje produkty, dizajn, nastolí novú komunikáciu a zmenu na moderný a svieži image. Symbolom loga sa stalo slnko, oslnivý kruh, ktoré má symbolizovať jednoduchosť. Rebrandujú sa postupne všetky pobočky banky.
Poštová banka je v súčasnosti treťou najväčšou bankou na trhu z hľadiska počtu klientov a vďaka spolupráci so Slovenskou poštou má najrozvinutejšiu retailovú sieť. Vzhľadom k objemu aktív je piata najväčšia na trhu.
Banka chce osloviť nové cieľové skupiny, z banky pre vidiek sa stane i bankou pre mestský región. Po novom sa bude zameriavať aj na segment malých a stredných podnikov.
Celý rebranding zastrešovala reklamná agentúra Mayer MacCann Erickson a nový spot vytvorila agentúra JOJ Production.
Novú korporátnu farbu banka vyberala prostredníctvom interného prieskumu medzi zamestnancami, oranžová jasne vyhrala, uviedla banka.

„Cieľom Poštovej banky je byť užitočnou pre všetkých svojich klientov. A to zobrazuje aj jej nové logo. Banka je stredobodom kruhu, v ktorom má rovnako blízko ku každému klientovi,“ vysvetľuje generálny riaditeľ banky Andrej Zaťko a dodáva „Na konzervatívnom modro-zelenom bankovom trhu bude oranžová príjemným závanom nového a moderného vizuálu. Ten presne vystihuje to, aká bude nová Poštová banka – svieža, moderná, ale stále slovenská,“ povedal.
Priestor na expanziu vidí banka primárne v regiónoch, kde chce osloviť strednú vrstvu. Cieľom je do roku 2020 zdvojnásobiť počet aktívnych klientov. „Plánujeme výrazný organický rast a pozeráme sa aj po možných akvizíciách a spoluprácach,“ načrtol Zaťko.
V marketingovej komunikácii banky nahradia hercov reálny ľudia, neherci. Zo spotov a billboardov banky sa tak už vytratí známy slovenský herec Ľuboš Kostelný a jeho žena Aniko Vargová alias Olina > pozri „Na to, aby sme sa priblížili klientom musíme hovoriť rovnakou rečou ako oni. Preto sme prišli s inou komunikáciou, v ktorej hovoria ľudia k ľuďom. Zdieľajú svoje každodenné radosti, starosti a sny. A práve pre každý tento okamih sme tu pre nich,“ dodáva A. Zaťko.
Rebranding zastrešila reklamná agentúra Mayer MacCann Erickson a nový spot vytvorila agentúra JOJ Production.
Autorom konceptu je režisér Kal Karman, ktorý robil reklamy i pre známe značky ako Armani, Gucci, alebo Nivea. Spot sa nakrúcal deväť dní po celom Slovensku. Pracoval na ňou štrnásťčlenný štáb a protagonistami spotu sa stali náhodne oslovení ľudia-neherci.
Pozrite si vizuály novej komunikácie banky a vizuál pobočiek:

