Zdroj: Poštová banka

Banka prispôsobí svoje produkty, dizajn, nastolí novú komunikáciu a zmenu na moderný a svieži image. Symbolom loga sa stalo slnko, oslnivý kruh, ktoré má symbolizovať jednoduchosť. Rebrandujú sa postupne všetky pobočky banky.

Poštová banka je v súčasnosti treťou najväčšou bankou na trhu z hľadiska počtu klientov a vďaka spolupráci so Slovenskou poštou má najrozvinutejšiu retailovú sieť. Vzhľadom k objemu aktív je piata najväčšia na trhu.

Banka chce osloviť nové cieľové skupiny, z banky pre vidiek sa stane i bankou pre mestský región. Po novom sa bude zameriavať aj na segment malých a stredných podnikov.

Celý rebranding zastrešovala reklamná agentúra Mayer MacCann Erickson a nový spot vytvorila agentúra JOJ Production.

Novú korporátnu farbu banka vyberala prostredníctvom interného prieskumu medzi zamestnancami, oranžová jasne vyhrala, uviedla banka.

Poštová banka - logo - nove a predchadzajuce
Zdroj: Poštová banka

„Cieľom Poštovej banky je byť užitočnou pre všetkých svojich klientov. A to zobrazuje aj jej nové logo. Banka je stredobodom kruhu, v ktorom má rovnako blízko ku každému klientovi,“ vysvetľuje generálny riaditeľ banky Andrej Zaťko a dodáva „Na konzervatívnom modro-zelenom bankovom trhu bude oranžová príjemným závanom nového a moderného vizuálu. Ten presne vystihuje to, aká bude nová Poštová banka – svieža, moderná, ale stále slovenská,“ povedal.

Priestor na expanziu vidí banka primárne v regiónoch, kde chce osloviť strednú vrstvu. Cieľom je do roku 2020 zdvojnásobiť počet aktívnych klientov. „Plánujeme výrazný organický rast a pozeráme sa aj po možných akvizíciách a spoluprácach,“ načrtol Zaťko.

V marketingovej komunikácii banky nahradia hercov reálny ľudia, neherci. Zo spotov a billboardov banky sa tak už vytratí známy slovenský herec Ľuboš Kostelný a jeho žena Aniko Vargová alias Olina > pozri „Na to, aby sme sa priblížili klientom musíme hovoriť rovnakou rečou ako oni. Preto sme prišli s inou komunikáciou, v ktorej hovoria ľudia k ľuďom. Zdieľajú svoje každodenné radosti, starosti a sny. A práve pre každý tento okamih sme tu pre nich,“ dodáva A. Zaťko.

Rebranding zastrešila reklamná agentúra Mayer MacCann Erickson a nový spot vytvorila agentúra JOJ Production.

Autorom konceptu je režisér Kal Karman, ktorý robil reklamy i pre známe značky ako Armani, Gucci, alebo Nivea. Spot sa nakrúcal deväť dní po celom Slovensku. Pracoval na ňou štrnásťčlenný štáb a protagonistami spotu sa stali náhodne oslovení ľudia-neherci.

Pozrite si vizuály novej komunikácie banky a vizuál pobočiek:

Poštová banka rebranduje - obr. 2
Zdroj: Poštová banka
Zdroj: Poštová banka
Zdroj: Poštová banka
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu