Poznáme finalistov tohto ročníka LEMUR 2019, českej ceny za Public Relations

ocenenie Lemur (zdroj foto: APRA)

Štrnásty ročník profesijnej súťaže LEMUR, ktorú organizuje česká Asociácia PR agentúr (APRA), pozná svojich finalistov. Do tohto ročníka bolo prihlásených 123 projektov do 251 kategórií, z ktorých medzi shortlist postúpilo 111 prác.

Najlepšie projekty budú vyhlásené a ocenené na slávnostnom ceremoniáli 4. júna 2019 v priestoroch Centra súčasného umenia DOX v Prahe.

Sedem komisií zložených z 48 odborníkov na Public Relations a komunikáciu z agentúr, firiem a štátnych a neziskových organizácií ohodnotilo 251 prihlášok, v ktorých tento rok dominuje agentúra Ogilvy s najvyšším počtom prihlášok 39, nasleduje agentúra Bison & Rose s 24 a AMI Communications s 15 prihláškami.

Z prvého kola hodnotenia sa do finále prebojovalo 111 prác, z ktorých najvyšší počet nominácií získala agentúra Ogilvy (20) nasledovaná agentúrami AMI Communications (11) a Bison & Rose (10).

„Na slávnostnom večere budú v každej kategórii z pätice nominovaných finalistov vyhlásené prvé tri miesta, ocenenie Absolútny víťaz, a tiež udelíme ocenenie za prínos do odvetvia Public Relations. Tohtoročné vyhlásenie prebehne v novom formáte a novom priestore, Centre súčasného umenia DOX+ v Prahe, 4. júna 2019, “ uviedol Michal Hoblík, člen výkonnej rady APRA zodpovedný za súťaž LEMUR.

Na shortliste sa o priazeň poroty so svojimi projektmi uchádzajú i na Slovensku dobre známe agentúry, ako Zaraguza, PR. Konektor, The Hive, alebo AMI Communications. Shortlist s nomináciami všetkých finalistov 14. ročníka súťaže nájdete tu.

(ts, red)