Presne týždeň po oficiálnom ohlásení predaja reklamy na Slovensku sa na Twitteri objavil prvý promoted tweet od slovenského inzerenta – je ním operátor O2.
„Napriek tomu, že benchmarky nepoznáme, reklamu na Twitteri sme jednoducho museli vyskúšať. Tak ako prinášame inovácie pre našich zákazníkov, sami radi skúšame a experimentujeme s novými možnosťami,“ hovorí Tomáš Holetz, social media manager O2.
V súčasnosti Twitter oficiálne neposkytuje informáciu o počte aktívnych používateľov na Slovensku, rovnako nie je známa ani výkonnosť ponúkaných reklamných formátov.
Spoločnosť Httpool je výhradným zastupiteľom sociálne siete Twitter pre Slovensko a ďalšie krajiny.
Radek Vašíček, country manager Httpool: „Twitter reklamy práve dorazili na Slovensko. Pre globálne a lokálne značky naprieč ostatnými krajinami a územiami znamenajú obrovský úspech. Twitter očakáva, že Slovensko bude performovať vo veľmi podobnom silnom štýle a tešíme sa na miestne príklady a štandardy. Sme veľmi radi, že TRIAD Advertising dokázal takto rýchlo reagovať na novinky a zúžitkovať ich v prospech svojho klienta. Podľa môjho názoru tým len potvrdili, že status inovatívnej reklamnej agenúry im právom patrí.“
Twitter reklama v princípe umožňuje značkám šíriť ich kvalitný obsah pre väčšie relevantné publikum. A to, že 80 % používateľov používa Twitter z mobilného zariadenia, dáva značkám príležitosť zasiahnuť správne publikum, v správnom čase a so správnym obsahom.“