shortlist (reatíva: Wiktor Leo Burnett, mediálne plánovanie Starmedia Co.)

FLEMA Media Awards je súťaž, ktorá oceňuje inovatívny a kreatívny prístup v mediálnom plánovaní, vyhlásila tohtoročné shortlisty. Z 58 prihlásených kampaní do užšieho výberu postúpilo 21 kampaní v 11 kategoriách.

Najviac kampaní na shortliste majú agentúry TRIAD Advertising CZ (7), WAVEMAKER Slovakia (4) a Elite Solutions SK (4). Zo zadávateľov sa najviac darilo Plzeňskému Prazdroju (9) a O2 Slovakia (4).

Prihlásené práce hodnotila odborná porota, zložená z rekordného počtu 131 odborníkov v oblasti mediálneho plánovania a marketingovej komunikácie z radov zadávateľov, médií a reklamných aj mediálnych agentúr.

Víťaza vyberie 25 členná odborná porota na svojom zasadnutí, dňa 24. októbra sa potom uskutoční v Prahe slávnostné vyhlásenie výsledkov tohto ročníka súťaže.

Súťaží sa v 14-tich kategóriách, v piatich kategóriách podľa media typu (najlepšie využitie TV, tlače, OOH, rádia a digitálnych médií), v dvoch prierezových (Najlepšia veľká kampaň a Najlepšia malá kampaň), v šiestich kategóriách Media & Insight (najlepšie využitie dát, Engagement, influencera, multiscreeningu, real-time marektingu a najlepšie lokálne exekúcie globálne kampane) a v jednej špeciálnej kategórii – Najodvážnejší počin. Toto ocenenie je určené autorom a zadávateľom, ktorí prejavili odvahu a odhodlali sa vo svojej marketingovej komunikácii k riskantným riešeniam.

Zároveň aj tento rok FLEMA vyhlási ocenenie Inovatívny autor (predtým Inovatívna agentúra), Inovatívny zadávateľ a Grand Prix za absolútne najlepšie hodnotenú kampaň.

„Tohtoročný ročník a jeho výsledky sú zaujímavé z niekoľkých pohľadov. Jednak sme zaskočení počtom porotcov, ktorý prekonal aj naše optimistické predstavy. Je vidieť, že ak dostanú zadávatelia či agentúry možnosť sa inšpirovať, majú o to veľký záujem. Zároveň sme príjemne prekvapení kvalitou tohtoročných prihlášok, ktorá sa odráža aj na vyššom priemernom hodnotení. A za tretie, a to je nemenej zaujímavé, na shortlist sa s výnimkou agentúry Wavemaker a slovenskej Starmedie neprebojovali žiadne „tradičné“ mediálne agentúry. Už sa tešíme na druhé kolo poroty, ktoré bude veľmi zaujímavé a nepredvídateľné, “ interpretuje shortlist Hynek Cimoradský, managing partner usporiadateľskej spoločnosti FLEMEDIA.

Súťaž každoročne dopĺňa aj medzinárodná konferencia FLEMA Media Conference, ktorá prináša trendy v oblasti komunikácie, mediálneho plánovania a inovatívneho využitia médií. Tento rok sa koná vo štvrtok 26. septembra 2019 a zameria sa na efektívne plánovanie kampaní v súčasnom dynamicky sa meniacom mediálnom prostredí.

> Shortlist FLEMA Media Awards 2019 podľa kategórií:

Název kampaně Autor Zadavatel Země
Nejlepší využití OOH
Člověk v tísni – Zadlužené děti WAVEMAKER Czech Člověk v tísni CZ
Gambrinus, na dalších 150 let TRIAD Advertising Plzeňský Prazdroj CZ
Nejlepší využití digitálních médií
Gambrinus – Honimír, Nahák & další postrachové piva TRIAD Advertising Plzeňský Prazdroj CZ
Pilsner Urquell – Všichni jsme nároďák TRIAD Advertising Plzeňský Prazdroj CZ
Nejlepší využití TV
S Birellom nenafúkaš WAVEMAKER Slovakia Plzeňský Prazdroj SK
Nejlepší využití rádia
S Birellom nenafúkaš WAVEMAKER Slovakia Plzeňský Prazdroj SK
Nejlepší využití influencera
O2 Slovakia – Teasing s influencermi pre kampaň Nebuď pirát Elite Solutions O2 Slovakia SK
Chance – #jsemchorvat Outbreak Chance CZ
Jolanda věští z Gambrinusu TRIAD Advertising Plzeňský Prazdroj CZ
Nejlepší lokální exekuce globální kampaně
Burger King – #PREPACMEKAC Starmedia Co. Burger King Slovensko SK
Nejlepší využití engagementu
Pilsner Urquell – Všichni jsme nároďák TRIAD Advertising Plzeňský Prazdroj CZ
Gambrinus – Honimír, Nahák & další postrachové piva TRIAD Advertising Plzeňský Prazdroj CZ
O2 Slovakia – Nebuď pirát Elite Solutions O2 Slovakia SK
Nejlepší využití dat
ORANGE – Prekonanie navýšených cieľov predaja paušálov cez e-shop v druhom polroku 2018 Digiline Orange Slovensko SK
Prvá stavebná sporiteľňa – PSS už nerobí kompromisy WAVEMAKER Slovakia Prvá stavebná sporiteľňa SK
Nejlepší využití real-time marketingu
Zkuste být rychlejší než IKEA TRIAD Advertising IKEA Česká republika CZ-SK
Nejlepší malá kampaň
Člověk v tísni – Zadlužené děti WAVEMAKER Czech Člověk v tísni CZ
S Birellom nenafúkaš TRIAD SK Plzeňský Prazdroj SK
Nejlepší velká kampaň
O2 Slovakia – Nebuď pirát Elite Solutions O2 Slovakia SK
Nejodvážnější počin
O2 Slovakia – Nebuď pirát Elite Solutions O2 Slovakia SK
Slovenská sporiteľňa – Posledný billboard WAVEMAKER Slovakia Slovenská sporiteľňa SK

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu