Young Lions Slovakia - logo
zdroj: MCC

V piatok 15. mája 2015 sa rozhodlo aj o tom, kto z mladých PR profesionálov pôjde v júni 2015 na najväčšiu svetovú oslavu kreativity. 62. ročník Cannes Lions si na vlastné oči aj uši užijú Matúš Volný a Dominika Mózová z PR agentúry Media & Communications Consulting. Organizátormi súťaže Young Lions Slovensko 2015 sú Ad Awards Association, KRAS, ADC, Stratégie, odborným garantom kategórie PR – Asociácia PR agentúr SR.

Súťaže Young Lions sa mohli zúčastniť všetci mladí PR profesionáli do 28 rokov, ktorí pracujú na pozícii Assistant Account Executive, Account Executive, Senior Account Executive alebo Account Manager. V stanovenom termíne, tentoraz to bolo 6.mája, sa museli dvojice mladých kreatívnych autorov zaregistrovať do súťaže a v ten deň dostali aj brief, na ktorého vypracovanie mali presne 48 hodín.

Témou tohto ročníka bolo vypracovať zaujímavú B2C kampaň pre Nadáciu otvorenej spoločnosti, ktorá je jedným z hlavných podporovateľov združenia Inakosť. Cieľom bolo ukázať, ako kreatívne vedia mladí ľudia využiť PR nástroje a ich vlastné zručnosti a talent na to, aby zmenili vnímanie verejnosti na pochod za ľudské práva LGBTI ľudí PRIDE 2016 a zvýšiť na ňom účasť väčšiny, napríklad aj zapojením známych ľudí z TV obrazovky či športu. Využiť mohli sociálne médiá, mediálne partnerstvá, eventy, ale aj ďalšie kanály.

Shortlist finalistov bol známy už 14. mája a tvorili ho 3 dvojice: Lucia Jakubcová a Michal Horváth s prácou Poďme smrdieť človečinou (PRime time), Lenka Bosa a Klára Horváthová s Back to Childhood (Neopublic Porter Novelli) a Matúš Volný a Dominika Mózová s Freedom = being your true self  (Media & Communications Consulting).

Medzinárodnú porotu pre celé Young Lions v Cannes tvorí 300 expertov z rôznych krajín, tú slovenskú zastupovali Katarína Králiková (Wiktor Leo Burnett), Peter Báslik (Triad Advertising), Peter Michalka (MUW Saatchi & Saatchi), Igor Majkút (Zaraguza), Vlado Slivka (Mark BBDO Bratislava) a Michal Mazan (Istropolitana Ogilvy).

Poznáme víťazov súťaže Young Lions Slovakia 2015 v kategórii Public relations-foto Rene Miko
moderátori večera Šarkan, Katika a Natália Tomeková z Nadácie otvorenej spoločnosti (zdroj: MCC)

Členkou poroty bola aj Natália Tomeková z Nadácie otvorenej spoločnosti, ktorá k víťaznej PR práci povedala:

„Táto práca nás zaujala tým, že sa snažila tému nielen uchopiť, ale najmä pochopiť a vžiť sa do života LGBTI komunity na Slovensku. Ocenili sme, že pekne pracovala s insightom zadania o nepoddávaní sa sociálnemu tlaku a hľadaní východísk. Víťazom všetkých kategórií držíme v Cannes prsty!“

Víťazi boli slávnostne vyhlásení na gala večere Zlatý klinec 2015 v piatok 15.5.2015. Stali sa nimi mladí PR-isti z agentúry Media & Communications Consulting Matúš Volný a Dominika Mózová, ktorí budú Slovensko reprezentovať na medzinárodnom finále Svetového festivalu kreativity Young Lions v Cannes 22.-27.6.2015.

Tešiť sa však už teraz môžu na množstvo akcií a zaujímavých speakrov svetoznámych značiek Coca-Cola, Heineken, Ferrero, Facebook či Google, svoju účasť však potvrdil aj známy herec Keneth Branagh, bývalý kandidát na prezidenta USA Al Gore alebo spevák Pharell Williams.

Pozrite si prácu víťaznej dvojice: Matúš Volný a Dominika Mózová (v anglickom jazyku) > tu

Výsledky Young Lions Slovakia 2015 v ďalších kategóriach – PRINT a CYBER si môžete pozrieť > tu

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu