Fanúšikova značky Mercedes-Benz na Slovensku nedávno na facebooku riadne prevetrali marketingové a PR oddelenie spoločnosti Mercedes-Benz Slovakia.

Začalo sa to správou, ktorú Mercedes-Benz Slovakia zverejnil na svojom fanúšikovskom profile na facebooku: „Má niekto lepší nápad na zajtra?“ s fotografiou pri bazéne odparkovanej CLA Shooting brake.

zdroj: facebook Mercedes-Benz Slovakia

Vzápätí jeden z fanúšikov napísal komentár: „A čo tak keby si tento meďák zaplával?“ :)

Na čo admin Mercedesu napísal:

Keď vám komentár olajkuje tisíc ľudí, môžete si vybrať, či do toho bazéna nacúvame alebo to dáme driftom.

Komentár fanúšika k dnešnému dňu lajklo viac ako 2400 fanúšikov.

Mercedes-Benz Slovakia zareagoval:

„Keby bolo po vašom, CLA Shooting Brake by si dlho nepojazdila. Obávame sa, že na niektoré poškodenia by nestačil ani bezplatný servis a poistenie, ktoré štandardne dostanete v cene auta. Toto sú vaše doterajšie výtvory. Lajkujte ten najlepší a jeden z nich získa CLA na víkend, „ uviedol Mercedes-Benz Slovakia.

Facebook Mercedes-Benz Slovakia - obr. 2

Marketing slovenského Mercedesu bol iste nemilo prekvapený aktivitou hackerov, ktorí umelo pridali lajky „fanúšikov z Ázie“, ale aj milo a to fanúšikmi, ktorí vytvárali ďalšie a ďalšie fotografické koláže s CLA, ktorá končí v bazéne.

Fanúšikovi, ktorý komentár napísal darovali v Mercedese auto na víkend aj s plnou nádržou a k tomu druhé tiež na víkend,  ďalšiemu fanúšikovi v súťaži, ktorú vyhlásili.

„O výhercovi rozhodol náhodný generátor čísel. Počty lajkov jednotlivých fotografií sme nezohľadňovali, pretože neveríme, že máte toľko známych po celej Ázii. Ďakujeme, že ste sa snažili, „ dodal Mercedes-Benz.

Mali v Mercedese radšej jedno auto utopiť v bazéne, aby „dodržali slovo“?! Nie! Myslíme si, že  zareagovali rozumne, férovo a tiež, že prevetrali kreativitu fanúšikov značky Mercedes. Čo myslíte?

A na 23. augusta chystá Mercedes-Benz Slovakia ďalšie prekvapenie:

Mercedes-Benz Slovakia prekvapenie 23. augusta 2015

Aktualizované:

Pozrite si video, ktoré Mercedes-Benz Slovakia zverejnil 23. augusta na svojej fun page na facebooku > pozri

Na začiatku bola prehratá stávka, na konci je o jedno voľné parkovacie miesto viac. Sľubujeme, že keď bude mať toto video tisíc zdieľaní, dáme nášmu social media managerovi jeho prácu späť.

Posted by Mercedes-Benz Slovakia on 23. august 2015

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu