Igor Majkút, Creative director agentúry Zaraguza povedal:

„Úlohou agentúry bolo pripraviť kvázi nový koncept, ktorý mal nejakým spôsobom nadväzovať na predchádzajúci koncept, ktorý sa volal Nerieš! My sme pred klienta prišli s riešením použiť internetovú celebritu, ktorá už má niekoľko followerov a klient to zobral.

Po prvých skúškach, ktoré prebehli mimo Slovenska, v Chicagu, pri prvom fotení a nejakých skúšobných videách sa zistilo, že psík nehrá dostatočne na to, aby nám spĺňal to čo v konceptoch bolo navrhnuté, tým pádom bolo treba vymyslieť čo ďalej.

Jedným z riešení na ktorom sme sa zhodli (bude to síce risk, ale keď to yjde…) bolo vytvoriť spoty pomocou 3D (…) a výsledok je megaúspešný…,“ povedal igor Majkút.

Prečítajte si aj: Kofola má novú reklamnú kampaň od agentúry Zaraguza: Dáš si Fofolu?

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu