Začal sa prvý ročník súťaže digitálneho marketingu Digital Pie 2017. Spomedzi 116 prihlásených prác získali shortlist 43. To ktoré agentúry premenia nomináciu na ocenenie bude známe už 3. marca.
Najviac shortlistov získali agentúry Triad (9), Zaraguza (6), PS:Digital (4) a Wiktor Leo Burnett (3).
„Výber nominovaných prebiehal v dvoch kolách. Najprv všetky práce online ohodnotila tzv. Veľká porota zložená zo všetkých prihlasovateľov súťaže. Následne sa stretla Kmeňová porota zložená zo zástupcov digitálnych agentúr a porotcov zo strany klientov, médií a odbornej verejnosti na čele s predsedom Tomášom Gonsorčíkom z VML New York. Táto rozhodla o finálnej podobe shortlistu, aj o celkových víťazoch,“ uviedla Asociácia digitálnych marketingových agentúr.
Sajfa pozýva na vyhlasovanie Digital PIE 2017. Už 3.3. v bratislavskej galérii Umelka.Lístky na Predpredaj.sk: http://bit.ly/listky-digitalpie
Posted by Digital PIE on 23. február 2017
Práce súťažili v kategóriách Performance (výkon, výsledky), Idea (nápad, kreativita), Execution (spracovanie, vyhodnotenie).
Ukážka nominovaných prác:
Wiktor Leo Burnett – FunFón – Vianočná reklama:
Zaraguza – Fofola klávefnica
CORE4 – Beethoven Slovenskej sporiteľne
Všetky shortlisty > pozri