Ako sme už informovali do tohtoročného finále festivalu sa prebojovala agentúra Zaraguza so svojou kampaňou Fofola, okrem nej shortlisty získali aj Triad Advertising, Wiktor Leo Burnett, Made by Vaculik a Effectivity Powered by Publicis. Či reklamné agentúry premenia svoje nominácie aj na reálne ocenenia sa dozvieme už 3. júna.

Festival reklamy Golden Hammer vznikol v roku 1994, profesionáli na ňom súťažia v 13-tich kategóriách: Film, Print, Outdoor, Radio, Interactive, Design, Promo & Activation, Direct, Campaigns, Media, PR, Craft and Social.

Pozrite si všetky nominované práce slovenských agentúr:

Triad Advertising
Shortlist v kategórii Direct
klient: O2 Slovakia
kampaň: Slová, ktoré robia radosť

Pozrite si Case study video:

 

Zaraguza
Shortlisty v kategóriách: Kampaň a Digitál
klient: Kofola Československo
práca: Fofola

Pozrite si Case study video:

 

Wiktor Leo Burnett
Shortlist v kategórii: Media
klient: J&T Banka
kampaň: PlayDowJones/Hudba vs. Burza

Pozrite si Case study video:



Made by Vaculik
Shortlisty v kategóriách: Kampaň a Outdoor
klient: Tesco Stores SR
práca: Najčerstvejší citylight


Effectivity powered by Publicis
Shortlist v kategórii: Media
klient: STADA
kampaň: Beauty Kolagen, naťahovací leták

Všetky shortlisty Golden Hammer 2016 > pozri

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu