repre foto: Prokop/APRSR

Asociácia Public Relations Slovenskej republiky (APRSR), organizátor národnej súťaže PR projektov vyhlásila výsledky 11. ročníka tejto súťaže.

Tento ročník agentúry a zadávatelia registrovali historicky najvyšší počet prác, 143 projektov, pričom najväčšie zastúpenie majú kategórie Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie a novootvorená kategória PR v čase Korony, kde je prihlásených po 22 projektov.

„Porotu zaujal tiež rastúci počet prác, ktoré majú celospoločenský prínos. PR by malo byť, a dnes zvlášť, lídrom v kľúčových témach akými sú udržateľnosť, inklúzia alebo demokracia. Komunikácia musí prinášať projekty, ktoré majú pozitívny celospoločenský dopad na hodnoty, motiváciu a správanie sa rôznorodých cieľových skupín a celej spoločnosti,“ uviedla Katarína Remiaš, členka Prezídia APRSR, Manging Director 1st CLASS AGENCY.

Najúspešnejšou agentúrou ročníka sa stala SEESAME, ktorá získala 14 nominácii z ktorých 11 premenila na ocenenia.

PR Osobnosťou roka sa stal Štefan Frimmer, Head of Corporate communications Slovenská Sporiteľňa: „Ďakujem ľuďom v Asociácii public relations Slovenskej republiky za ocenenie PR osobnosť roka. Mám z toho veľkú radosť a vnímam to aj ako zodpovednosť. V kríze máte možnosť ukázať, akým človekom a akou značkou naozaj ste. Som hrdý, že s kolegami v brand tíme Slovenskej sporiteľne, sme za posledný rok vytvorili skvelé inovatívne komunikačné projekty, ktoré mali reálny pozitívny dopad na ľudí a spoločnosť.“

Ocenenie počin roka získal projekt: Ako sa máte, Slovensko?, ktorý predstavuje kontinuálny prieskum v dňoch pandémie. Jeho úlohou je mapovať meniace sa postoje obyvateľov ku kľúčovým spoločenských otázkam ako napríklad názor na očkovanie či dodržiavanie opatrení. Iniciatíva spojila odborníkov v komunikácii a zbere dát so sociológmi a psychológmi SAV.

Vyhlasovanie výsledkov súťaže si môžete pozrieť na FB stránke Asociácie Public relations Slovenskej republiky:

 Ocenenia:

PR PROJEKT PRIHLASOVATEĽ SPOLUPRACUJÚCA AGENTÚRA KLIENT
HLAVNÉ KATEGÓRIE  
 Corporate Communications
1. #SPOLUMAMENATO Bankári v prvej línii Slovenská sporiteľňa Zaraguza, Wavemaker, Crossline Slovenská sporiteľňa
2. „Ako sa máte, Slovensko“? Seesame Ústav výskumu sociálnej komunikácie SAV, Sociologický ústav SAV, MNFORCE
3. Nový Istropolis SKPR STRATEGIES Immocap Group a.s.
Business to Business
1. LinkedINátori zo Sporky Divino Juicy PR Solutions Slovenská sporiteľňa
2. Vezmi si ma – výzva na boj s voľne pohodeným odpadom Seesame ENVI – PAK
Business to Consumer
1. Hnutie DOMA NAKUPUJEM Slovenská sporiteľňa Zaraguza, Crossline, Wavemaker Slovenská sporiteľňa
2. Scestná kolekcia MUW Saatchi & Saatchi ČSOB
3. IKEA- Lepší svet sa začína doma Seesame IKEA
Community Relations
1. Maratónske psy MUW Saatchi & Saatchi ČSOB v spolupráci so Slobodou zvierat
2. Život môže dostať na ulicu hocikoho z nás Seesame OZ Vagus
3. Jediné želanie Elite Solutions Depaul Slovensko
3. Svedectvá Róbert Slovák a jeho priatelia  Aliancia žien Aliancia žien – Cesta späť
3. Nenechajme to plávať Lidl Slovenská republika
Internal Communication
1. Re-generácia Swiss Re
2. Online Vianočný večierok Allianz – Slovenská poisťovňa
3. Henkel Slovensko Športový deň 2020 – Nebuď lama Seesame Henkel Slovensko
Politická komunikácia, politické PR, Public Affairs
1. Ruka Dole THIS IS LOCCO Zastúpenie európskej komisie na Slovensku
2. Zrod nového influencera – Vaxinátor vyvracia hoaxy o očkovaní Seesame AIFP
3. Nechajme to otvorené Kreatívna Dvojica Iniciatíva Nechajme to otvorené
Digital and Social Media
1. Chuť žiť TikTok Challenge Róbert Slovák a jeho priatelia s.r.o. EDI Slovakia
2. MINÚTA PO MINÚTE V ROKU 2024 PS:Digital PS:Digital Rádio Expres
3. Aby ich talent nezostal v izolácii SKPR STRATEGIES Respect APP OZ Divé maky
ŠPECIÁLNE KATEGÓRIE
 Best media Placement
1. SPOLU PRE SLOVENSKO – branded content, ktorý pomáhal Slovenská sporiteľňa Promea Communication, TV Markíza, Wavemaker Slovenská sporiteľňa
2. Chuť žiť TikTok Challenge Róbert Slovák a jeho priatelia s.r.o. EDI Slovakia
3. Nový Istropolis – odhalenie SKPR STRATEGIES Immocap Group a.s.
Regional Community Relations
1. Som BYSTRÝčan a preto nakupujem tu! Black Apple zakladatelia projektu Martin Turčan a Andrej Patráš
2. Na Gemeri normálka! Seesame Essity Slovakia, s.r.o.
3. Triediace centrum PET fliaš a plechoviek v Banskej Bystrici Black Apple Ekolumi s.r.o.
Event PR
1. O2 Virtual Talks 2020 – 1. virtuálna tlačová konferencia na Slovensku CREATIVE PRO CREATIVE PRO O2 Slovakia
1. #AKONATO biznis konferencia Slovenská sporiteľňa E-motion, Wavemaker, Crossline Slovenská sporiteľňa
2. Online Vianočný večierok Allianz – Slovenská poisťovňa
3. Rande s Lenovo SKPR STRATEGIES Lenovo Slovakia
Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre nezisk. organizácie
1. Klíma ťa potrebuje KLABOSSY Iniciatíva Klíma ťa potrebuje
1. Aby minulosť nemohol nik spochybniť Free Andy Post Bellum
2. Predstavujem si krajinu Art Park Art Park
2. Život môže dostať na ulicu hocikoho z nás Seesame OZ Vagus
3. ODPÍŠEME TI MADE BY VACULIK Televízia Markíza
3. Dajme pralesom! PS:Digital WWF Slovensko
PR Craft
1. Aby ich talent nezostal v izolácii SKPR STRATEGIES Respect APP OZ Divé maky
2. VIANOČNÁ TRŽNICA so Slovenskou sporiteľňou Slovenská sporiteľňa Promea Communication v spolupráci so Zaraguza Slovenská sporiteľňa, Aliancia Stará tržnica
3. 30 rokov únie Promiseo Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska
PR v čase Korony
1. #SPOLUMAMENATO Bankári v prvej línii Slovenská sporiteľňa Zaraguza, Wavemaker, Crossline Slovenská sporiteľňa
2. „Ako sa máte, Slovensko“? Seesame Ústav výskumu sociálnej komunikácie SAV, Sociologický ústav SAV, MNFORCE
3. Hnutie DOMA NAKUPUJEM Slovenská sporiteľňa Zaraguza, Crossline, Wavemaker Slovenská sporiteľňa

 

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu